The Walking Dead: Michonne Full
پارسی گیم

دانلود بازی The Walking Dead: Michonne Full برای اندروید

پارسی گیم 31 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,486 بازدید

دانلود بازی The Walking Dead: Michonne Full برای اندروید

یکی از برترین بازی هایی که در ژانر اکشن می توان از آن یاد کرد، The Walking Dead ست که می توان آن را عنوانی هیجان انگیز دانست که در دل داستان هر کدام از نسخه هایش، زامبی ها از هر طرف برای تکه تکه کردنتان حجوم می آورند، اما آیا شما می توانید در برابر آن‌ها ایستادگی کنید و یا به سادگی روحیه خود را خواهید باخت؟ سری جدیدی از این بازی به تازگی در مارکت های اندرویدی از جمله گوگل پلی منتشر شده که ما نیز برای علاقه مندان به سبک ماجراجویی آماده ساخته ایم. The Walking Dead: Michonne همان بازی ست که می توانید با آن به جهانی منحصر به فرد سفر کنید، جایی که هر تصمیم اشتباه، تاوان خاصی خواهد داشت.

همانطور که می توان از اسم بازی گمانه زنی کرد، داستان بازی حول شخصیت Michonne خواهد چرخید، کاراکتری که در نسخه اول بازی، دارای گروهی برا خود بوده و با استفاده از آن‌ها در برابر زامبی ها ایستادگی کرده است، اکنون و در نسخه ای که به آن می پردازیم، گیم پلی قصد دارد تا جدایی میشون از گروه و بازگشت دوباره او را به نمایش بگذارد و این کار در قالب یک ماجراجویی جذاب به کاربران نشان داده خواهد شد.

گفته شده که در نسخه The Walking Dead: Michonne داستان سری های قبل، به هم مرتبط خواهند شد و هیجان ماجرا اینگونه چند برابر می شود. طراحی گرافیکی بازی به صورتی انجام شده تا کاربران احساس کنند در حال دیدن فیلمی انیمیشنی هستند و یا کتاب کمیک این عنوان را در حال ورق زدن می باشند. تصمیمات شما در هنگام ماجراجویی ها می توان آینده را رقم بزند، آیا Michonne می تواند به گروهش بازگردد و یا باید راه را ادامه طی کند!

ویژگی های کلیدی بازی The Walking Dead: Michonne Full

  1. تجربه داستانی هیجان انگیز
  2. ماجراجویی در محیط های مختلف
  3. مبارزه با زامبی ها برای بقا
  4. بازگشتن به گروه محبوب
  5. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی The Walking Dead: Michonne Full هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Walking Dead No Man’s Land و The Walking Dead: Road to Survival را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Walking Dead: Michonne Full برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

The Walking Dead: Michonne Full
The Walking Dead Michonne Full
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Howyaknow, LLC
  • سبک : ماجراجویی
  • نسخه : 1.13
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.telltalegames.walkingdeadm100 دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید

نکته: برای اینکه بدانید نوع پردازنده ی گرافیکی دستگاه خود چیست برنامه ی cpu_z را دانلود و نصب کنید و در قسمت GPU نوع پردازنده ی دستگاه خود را مشاهده نمایید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.