دانلود بازی Island Saver Dinosaur Island برای PC
دانلود بازی Island Saver Dinosaur Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Island Saver Dinosaur Island برای PC

پارسی گیم 27 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
4,494 بازدید

دانلود بازی Island Saver Dinosaur Island برای کامپیوتر

بازی‌ها باید همیشه سرگرم‌کننده باشند اما چه ضرری دارد اگر کمی به ما بیاموزند و در کنار هیجان خود، مانند یک کلاس درس نیز عمل کنند. درواقع بیشتر کودکان هستند که به سمت بازی‌ها کشیده می‌شوند و استفاده از حالت آموزشی می‌تواند جذاب باشد. بازی Island Saver جدیدترین ساخته استودیو Stormcloud Games Limited است که شمارا به کمک یک سری جزیره‌های مخصوص می‌برد و باید حسابی به افراد حاضر در جزیره که همگی کاراکترهایی کارتونی هستند کمک کنید و در کنار آن نیز درس‌های مهمی چون محبت و کمک به محیط‌زیست را یاد بگیرید.

Island Saver Dinosaur Island

با سرعتی که انسان به سمت نابودی محیط‌زیست و دریاها می‌رود، عجیب نیست که به‌زودی یک کوه از آشغال را حتی در جزیره‌های دوردست ببینیم. بازی Island Saver دقیقاً به همین مسئله پرداخته است. جزایری که پر از پلاستیک و آشغال است و شما در چالشی جالب به پاک‌سازی آن‌ها خواهید پرداخت. پاک کردن این جزایر توسط ابزاری مخصوص انجام می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا پلاستیک را به سمت خود بکشید و همین‌طور که حرکت می‌کنید، آن را جمع‌آوری کنید. البته که قرار نیست حمالی کنید و به ازای جمع‌آوری و پاک‌سازی آشغال، چند ریالی نیز به جیب بزنید و بالاخره بدون پول نیز زندگی نمی‌چرخد. بیش از 42 نوع آیتم جادویی نیز وجود دارد که باید آن‌ها را پیدا کنید و توسط آن‌ها پیشرفت کنید و مناطق جدیدی را بازکنید. ازجمله مناطق جدید می‌توان به صحرا و جنگل و حتی آتش‌فشان‌ها اشاره کرد.

در بسته الحاقی Island Saver – Dinosaur Island اما به عصر دایناسورها خواهید رفت و ماجراجویی جالب را میان این حیوانات عظیم خواهید داشت. حالا جزیره جدیدی برای کمک خواهید داشت و دایناسورها نیز از پلاستیک‌های ما انسان‌ها دور نبوده‌اند! در این میان باشخصیت‌های جالبی مانند نیوتن مواجه خواهید شد و از پول به‌دست‌آمده خود برای نجات دادن دوست خود از بدهی سنگینش استفاده کنید. بیش از 14 نوع دایناسور آماده نجات یافتن هستند و جمع‌آوری فسیل‌ها نیز می‌تواند به پرداخت بدهی دوست شما کمک کنید. این بازی یادتان می‌دهد که چطور به محیط و طبیعت اطراف خود عشق بورزید و مواظب آن باشید. نمونه این بازی به‌ندرت پیدا می‌شود و می‌توانید در این سبک نگاهی هم به بازی‌های Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و Spyro Reignited Trilogy هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Island Saver Dinosaur Island با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: 2.2GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A group of amazing islands need your help! Horrid plastic waste has washed up and you need to sort it out with your trusty Trash Blaster! But look out for the Litterbugs. They love mess and they’re out to muck things up. You need to wash away gloop, collect litter, earn coins and rescue the bankimals! These special animals are living piggy banks and with them you can help save the Savvy Islands and make things good again.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.