radeon amd
یحیی رحیمی

جزئیات آپدیت جدید درایور کارت گرافیک AMD: رفع باگ و مشکلات سیاهی صفحه

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,096 بازدید

AMD به شدت در حال کار روی مشکلات پیش آمده برای کارت گرافیک های خود و به خصوص مدل Radeon RX 5700 است. اگر یکی از کارت ها را دارید و مشکل سیاه و خاموش شدن صفحه را به صورت مداوم تجربه می کنید، آخرین درایور کارت گرافیک می تواند یاری رسان شما باشد.

این آپدیت که نسخه درایور را به 20.4.2 می رساند، مشکلات متنوعی را برطرف کرده است. بسیاری از این مشکلات در مورد هنگ های سیستمی و کرش کردن در سناریوهای مختلف است و در نتیجه تنها سری RX 5700 نیست که با مشکلات متنوع دست و پنجه نرم می کند.

یکی از این مشکلات که در آپدیت فعلی رفع شده است، هنگ کردن کارت گرافیک و نمایش یک صفحه سیاه هنگام اجرای برنامه ای مخصوص برای مبارزه با ویروس کرونا است. این موضوع در مورد دیگر برنامه ها که نیاز به قدرت گرافیکی دارند نیز برقرار است و فرقی نمی کند که چه برنامه ای را اجرا کنید، در آخر صفحه سیاه ظاهر خواهد شد و سیستم نیز هنگ خواهد کرد.

از دیگر مشکلات برطرف شده می توان به حل مشکل هنگ هنگام استفاده از مرورگر Edge اشاره کرد و البته باگ های متنوع که اجازه اجرای درست بازی هایی چون Overwatch را نمی داد نیز برطرف شده است و از این حیث شاهد پیشرفت های زیای هستیم. مشکل صفحه سیاه از اوایل سال 2020 گریبان کاربران را گرفته بود و با انتشار این آپدیت باید مشکلات رفع شده باشند.

AMD از کاربران درخواست کرده است که در صورت کرش کردن کارت گرافیک بعد از آپدیت، مشکل را سریعا به گوش پشتیبانی برسانند و تنها راه حل مشکل فعلا از طریق گزارش های ارسالی است. در آخر این درایور جدید برای اجرای بازی های تازه مانند Gears Tactics هم بهینه شده است. اگر این صفحه سیاه را مشاهده کرده اید حتما آپدیت جدید را نصب کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.