nintendo-switch-lite
یحیی رحیمی

نینتندو: از الکل برای تمیز کردن کنسول Switch بپرهیزید

یحیی رحیمی 24 فروردین 1399 بدون دیدگاه
522 بازدید

حالا که پاندمی جهانی سراسر شهرها را فرا گرفته است و همه داخل منازل قرار دارند، مساله ضدعفونی و تمیز کردن مداوم دستگاه ها و ابزارهای دم دست اهمیت بالایی پیدا کرده است. در سوی دیگر مردم مداوم به دنبال سرگرم کردن خود هستند و کنسول های بازی اهمیت بالایی پیدا کرده اند. در این میان بسیاری از کاربران کنسول Switch از الکل و مواد ضدعفونی برای پاک کردن دستگاه خود استفاده کرده اند و حالا نینتندو هشدار می دهد که از انجام چنین کاری خودداری کنید.

بخش گارانتی و پاسخ به مشتریان در توییت اخیرا خود از مشکلات ایجاد شده توسط پاک کردن کنسول با الکل صحبت کرده است. در متن توییت که به زبان ژاپنی است، گفته شده است که: « تعدادی از مشتریان به صورت مداوم از آن‌ها در مورد ضدعفونی کنسول و دسته با الکل پرسیده اند. متاسفیم بگوییم که لطفا از ضدعفونی کنسول با الکل بپرهیزید زیرا که بخش بزرگی از کنسول از پلاستیک ساخته شده است و این ممکن است باعث پاک شدن رنگ و تغییر شکل کنسول شود»

نینتندو تنها الکل را نام نبرده است و در مورد استفاده از هر گونه ماده ضدعفونی کننده روی کنسول صحبت کرده است. به این دلیل که دستگاه از پلاستیک ساخته شده است، استفاده از هر گونه ماده ضدعفونی کننده می تواند باعث خرابی دستگاه شود. حالا که همه به فکر ضدعفونی وسایل و دستگاه ها افتاده اند، این نکته می توان جان کنسول شما را نجات دهد.

نیتندو همچنین روش هایی را برای تمیز کردن سیستم ارایه داده است. این کمپانی ژاپنی استفاده از یک پارچه نرم و خشک را پیشنهاد کرده است. هر چند استفاده از یک پارچه خشک ضدعفونی را انجام نمی دهد و پیشنهاد می شود که کنسول را در مکانی تمیز قرار دهید و با دست هایی ضد عفونی شده با آن کار کنید. استفاده از محلول های پاک کننده صفحه نمایش که بدون الکل هستند نیز پیشنهاد می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.