پارسی گیم

دانلود بازی Killing Floor 2 Neon Nightmares برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
5,197 بازدید

دانلود بازی Killing Floor 2 Neon Nightmares برای کامپیوتر

زامبی‌ها همه‌جا هستند، چه در فیلم‌های سینمایی و چه در بازی‌های ویدیویی. همه ما یاد گرفته‌ایم که چطور با آن‌ها برخورد کنیم و می‌دانیم که تنها شلیک به سمت آن‌هاست که ما را از شر آن‌ها راحت خواهد کرد. استودیو Tripwire Interactive مانند استودیوهای دیگر دست به ساخت یک بازی در این ژانر آشفته زد و این‌طور بود که بازی Killing Floor 2 از دل دنیایی وحشتناک و دلهره آورد بیرون آمد. اخیراً استودیو آپدیت جدیدی برای این بازی به نام بازی Killing Floor 2 Neon Nightmares منتشر کرده است که هیجان و ترس را به بالاترین حد ممکن می‌رساند.

توسعه‌دهندگان از هزاران نوع بازی واقع در این ژانر کاملاً آگاه بوده است و برای همین المان خلاقیت را به‌کاربرده است. داستان بازی در یک کشور اروپایی روایت می‌شود، جایی که مردم در کمال آرامش با یکدیگر زندگی می‌کنند اما ناگهان با آمدن ویروسی واگیردار و کشنده، کل کشور در تاریکی فرو می‌رود، کشورهای دیگر با شما قطع رابطه می‌کنند و کشور شما به خرابه‌ای با موجوداتی خطرناک تبدیل می‌شود، گیم پلی این بازی به‌صورت شوتر اول‌شخص و وظیفه شما در بازی کشتن زامبی‌های درون بازی است. تمام لذت بازی اما در بخش مولتی پلیر آن است که همراه دوستانتان به قتل و کشتار زامبی‌ها خواهید پرداخت. Killing Floor 2 Neon Nightmares بهشت طرفداران بازی‌های گروهی میان زامبی‌های خانه‌برانداز است.

در آپدیت جدید بازی به‌وضوح تغییر رنگ و روی دنیا را مشاهده خواهید کرد. ممکن است همیشه با خود بگویید که این بازی چرا همیشه خاکستری و قهوه‌ای‌رنگ است و این دفعه رنگ‌های دیگری به بازی بخشیده شده‌اند. همچنین بازی شمارا به یک نقشه جدید به نام Biolapse خواهد بود که توسط خود جامعه کاربری بازی ساخته‌شده است. این نقشه یک ساختمان بزرگ 11 طبقه است که هر طبقه شمارا با زامبی‌های وحشی مواجه می‌کند. استفاده از سلاح‌هایی جدیدی چون HRG Incendiary نیز آزاد است و همچنین یک ماد خاص برای M16 نیز در نظر گرفته‌شده است. اگر از مودهای دیگر بازی خسته شده‌اید، هر هفته یک مود جدید را امتحان خواهید کرد و برای لذت بی‌نهایت آماده‌باشید. Killing Floor 2 Neon Nightmares باگ‌ها و مشکلات زیادی را هم برطرف کرده است و دیگر اعصابتان از مشکلات بازی خرد نخواهد شد.
سروکله زدن با بازی‌های سبک زامبی و ترس و بقا یک هیجان خاص درون خودشان دارند که در هیچ بازی دیگری یافت نمی‌شوند. اگر نیاز به آدرنالین و خالی کردن خشم خوددارید، هر از چند گاهی بخش تک‌نفره Killing Floor 2 Neon Nightmares می‌تواند شارژتان کند! در این سبک World War Z و Left 4 Dead 2 را هم ببینید.

در ادامه برای دانلود بازی Killing Floor 2 Neon Nightmares با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win7 64-bit, Win8/8.1 64-bit
Processor: Core 2 Duo E8200 2.66GHz or Phenom II X2 545
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250 or Radeon HD 4830
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 60 GB available space
Additional Notes: UNSUPPORTED HARDWARE: IntelHD Integrated Graphics Chips, 32-bit Operating Systems, NVIDIA ® FleX features require a GeForce ® GTX™ 770 or higher (GeForce ® GTX™ 980 recommended)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Core 2 Quad Q9550 2.83GHz or Phenom II X4 955
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 or Radeon HD 6950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: NVIDIA ® FleX features require a GeForce ® GTX™ 770 or higher (GeForce ® GTX™ 980 recommended)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Killing Floor 2, players descend into continental Europe where the outbreak caused by Horzine Biotech’s failed experiment has quickly spread and gained unstoppable momentum, essentially paralyzing the European Union— Just one month after the events in the original KILLING FLOOR, the specimen clones are everywhere and civilization is in disarray; communications have failed, governments have collapsed, and military forces have been systematically eradicated. The people of Europe know survival and self-preservation too well and lucky survivors have gone into hiding.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 33.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.