دانلود بازی Giana Sisters Twisted Dreams برای PC
دانلود بازی Giana Sisters Twisted Dreams برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Giana Sisters Twisted Dreams برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1399 1 دیدگاه
3,831 بازدید

دانلود بازی Giana Sisters Twisted Dreams برای کامپیوتر

دنیای بازی‌های پلتفرمر سرشار از بازی‌های مختلف است. پریدن از روز موانع و حل معماهای پیچیده در دنیاهای فانتزی و بامزه تنها بخشی از تجربه این ژانر بوده است. استودیو Black Forest Games در سال 2012 تصمیم به ساخت یک بازی جذاب در این سبک گرفت و به همین دلیل راهی کیک استارتر شد و توانست سریعاً مبلغ لازم برای ساخت بازی را دریافت کند. این‌طور بود که سروکله بازی Giana Sisters Twisted Dreams در سال 2012 پیدا شد و داستان دو خواهر را در دنیایی عجیب‌وغریب روایت کرد. این ماجراجویی سخت عجیب در ناکجاآباد است.

بازی Giana Sisters Twisted Dreams با یک رؤیا شروع می‌شود. جایی که Giana خواب یک اتفاق عجیب را می‌بیند و بعداً درمی‌یابد که در این خواب عجیب گیر افتاده است و همه این‌ها نیز زیر سر یک موجود است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا تمام توانایی خود را برای نابودی این موجود عجیب به کار ببرد. اینجاست که چالش بزرگی برای شما ایجاد می‌شود و باید دربه‌در دنبال این موجود بگردید و حسابش را کف دستش بگذارید. این بازی چالش‌های دنیای کلاسیک پلتفرمر را با گرافیک مدرن و کنترل‌های جدید ترکیب کرده است و یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب از دل آن بیرون آورده شده است. جیانا بین دنیاهای مختلف در حال گذر است و همین باعث شده است که معماهای مختلفی را بچشید. مبارزه حس و حال جالبی دارد و می‌توانید با حملات مخصوصی دشمنان را از پا درآورید. محیط‌های بازی در اوج زیبایی و خلاقیت ساخته‌شده‌اند و ممکن است فکر کنید با یک تابلوی هنری مواجه هستید، جایی که جنگل‌های رنگ و وا رنگ و دریای زیبا شمارا مدهوش خود خواهد کرد.

بخش مولتی پلیر بازی Giana Sisters Twisted Dreams در نوع خودش یک تجربه فوق‌العاده است. می‌توانید در گروهی چهار نفره در مقابل یکدیگر قرار بگیرید و هدف اصلی شما نیز بیرون انداختن یکدیگر روبه روی‌هم است. بدوید، بپرید و هر آنچه جلوی خوددارید را نابود کنید. دشمنان با سلاح‌هایشان منتظر شما هستند اما باید نشان دهید که کنترل رؤیاهایتان در دستان خودتان است و می‌توانید هر طور که لازم است آن را تغییر دهید. شخصیت شما توانایی‌های خاصی دارد که با پیشرفت در بازی به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. نجات از این کابوس تاریک نیاز به فرار و حل معماهای مختلفی دارد و چه کسی بهتر از شما برای طی کردن این ماجراجویی نه چندان شیرین! در این سبک نگاهی به Ori and the Will of the Wisps و Dead Cells بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Giana Sisters Twisted Dreams با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.8 GHz / AMD Athlon II X2 @ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 3.3 GB
Video Card: SM3.0 DX9.0c level hardware (Nvidia GeForce 6800, ATI X1800 XT or higher)
DirectX®: 9
Additional: Keyboard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: Intel Core i5 @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz (or any Dual Core CPU)
Memory: 3 GB RAM
Hard Disk Space: 3.3 GB
Video Card: Nvidia GeForce GTX 280, ATI HD 4800 or higher
DirectX®: 10
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360® Controller for Windows recommended)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Giana Sisters: Twisted Dreams is a platform game developed by Black Forest Games for Microsoft Windows. It is the successor to the 1987 Commodore 64 title The Great Giana Sisters and sequel to the 2009 re-imagining Giana Sisters DS. The game was funded through crowdfunding website Kickstarter, reaching its goal of $150,000.[5]

In addition to the Windows release, a console port has been released on Xbox Live Arcade, PlayStation Network and Nintendo eShop download service for Wii U. Mac and Linux support were promised after the release of Humble Indie Bundle 11 in February 2014, but have yet to be released.[6] HandyGames, a THQ Nordic subsidiary released the game on Nintendo Switch.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    سلام خسته نباشید میگم به اعضای گروه پارسی گیم ببخشید این بازی یه مشکلی که داشت این بود که من تمام مراحل رو مشکل نداشتم اما وقتی روی لانچر کلیک کردم گزینه دایرکت ایکس 9 رو زدم با اینکه من این نرم افزار رو دارم ولی اجرا نمیشه بازی لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم

    پاسخ دهید