پارسی گیم

دانلود بازی Q.U.B.E Director’s Cut برای PC

پارسی گیم 7 فروردین 1399 1 دیدگاه
4,295 بازدید

دانلود بازی Q.U.B.E Director’s Cut برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی علاقه‌مندان خاص خودشان رادارند. مدت‌زمان زیادی از عرضه بازی Portal می‌گذرد و این بازی توانست سبک مرده معمایی را زنده کند. معمولاً بازی‌های مستقل برای برجسته شدن به دنبال این سبک می‌روند و تمام بازی‌های خود را با معماهایی جالب پر می‌کنند. در تاریخ پرشکوه بازی‌های ویدیویی، عنوان‌های مستقل زیادی منتشرشده‌اند و توانسته‌اند این سبک را به‌روز نگه‌دارند. در سال 2010 بود که استودیو Toxic Games دست به ساخت بازی در این همین سبک زد و توانست بازی بازان را به‌پای معماهای وقت‌گیر بنشاند و آینده‌ای متفاوت را برای این سبک رقم بزند. این بازی Q.U.B.E بود که بازی‌های معمایی را تحت تأثیر خود قرارداد.

داستان بازی Q.U.B.E روایت گر یک فرار بزرگ است. فرار از دنیای که در دل آن معماهایی نهفته است. شما در یک ایستگاه فضایی عجیب قرار دارید و برای رهایی از آن باید هر چه در توان دارید برای مبارزه با آن به کار ببرید. این بازی از هیچ‌گونه المانی روایتی برای بیان داستان استفاده نمی‌کند و نه خبر از کات سین‌های سینمایی است و نه حتی یک کلمه روی درودیوار بازی اما اینجاست که می‌فهمید نبود روایت چه اندازه باعث جذابیت بازی شده است و دقیقاً همان حس و حال تنهایی خاص شخصیت اصلی به شما منتقل خواهد شد. با پیش روی در بازی و گنگ شدن معماهای آن قطعاً به‌آرامی حس پوچی که توسعه‌دهنده به دنبال انتقال آن به شما بوده است را درک خواهید کرد. مشخص نیست که معما از ما چه می‌خواهد و این خودش یک معما است!

Q.U.B.E جوابی نامشخص برای سؤال‌هایی گیج‌کننده است. بازی از 9 مرحله اصلی تشکیل‌شده است که هرکدام از این مراحل به‌صورت چراغ‌هایی روشن و خاموش روی یک در مشخص‌شده است. با طی کردن هر مرحله یک چراغ را روشن می‌کنید تا در آخر راز آن‌ها را بفهمید. معماهای بازی از انواع مختلفی چون باز کردن دف، ساخت یک‌راه عبور و انداختن گوه‌های رنگی به داخل حوض‌های مختص اشاره کرد. هرکدام از بخش‌ها و المان‌های گفته‌شده بسیار هوشمندانه در بازی تعبیه‌شده است که برای حل کردن بعضی از آن‌ها باید سخت مشغول فکر کردن شوید. آفریدن تمامی این چالش‌ها مطمئناً با استفاده از گرافیک خاص بازی که با توجه به مستقل بودن تیم هم خوب کارشده و هم ساده امکان‌پذیر گشته است . فضاهای طراحی‌شده برای بازی بیش از هر چیز گنگ و نامفهوم و زیبا هستند که به لطف ساده بودن بازی باز را جذب خود می‌کند. این بازی تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی ارائه خواهد داد. در این سبک نگاهی به Quantum Conundrum و Tatarus بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Q.U.B.E. با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2 / Vista / 7
Processor: 2.0+ GHz (Dual Core Recommended)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8000 Series or higher (Shader Model 3 Compatible & 128MB or more memory)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1100 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP2 / Vista / 7
Processor: 2.0+ GHz (Dual Core Recommended)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8000 Series or higher (Shader Model 3 Compatible & 128MB or more memory)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1100 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Q.U.B.E. (derived from the word Quick Understanding of Block Extrusion) is a physics-based puzzle video game developed and published by Toxic Games, with help from Indie Fund, a group of independent game developers. The game, an expansion of a student project by the founding members of Toxic Games, was released for Microsoft Windows through a number of digital distribution platforms, first through Desura on 17 December 2011 and then through Steam on 6 January 2012. An OS X port was later released on 17 December 2012 through Steam and on 18 December 2012 through Desura.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    Rx570به مادر برد h61m-c می خوره ???یا باید مادر برد جدید بخرم لطفا بگیددد

    پاسخ دهید