Rebel Racing
پارسی گیم

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید

پارسی گیم 18 دی 1402 بدون دیدگاه
5,544 بازدید

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید

بازی‌های مسابقه‌ای سابقه خوبی بر روی تلفن‌های هوشمند دارند. با این حال آمده‌ایم تا به یکی از بهترین‌هایشان بپردازیم. به منحصربه‌فردترین رویداد مسابقه‌ای آمریکا خوش آمدید، جایی که بین سریع بودن و اول شدن رابطه‌ای مستقیم وجود دارد! بازی جدید Rebel Racing می‌تواند برای ساعت‌ها و یا حتی روزهای متوالی کاربرانش را سرگرم و آن‌ها به اوج هیجان برساند.

مسابقه تا سرحد مرگ

توسعه این عنوان هیجان‌انگیز بر عهده تیمی قدرتمند از استودیوی بازی سازی Hutch Games بوده که آن‌ها به خوبی این کار را به پایان رسانده‌اند. از کنترل‌های آسان و قابل دسترس بازی گرفته تا هندلینگ عالی ماشین‌ها که به نرم‌ترین شکل ممکن جریان داشته و شما را با خود همراه می‌کند. همچنین بازی به شدت بهینه بوده و بر روی متوسط‌ترین گوشی‌ها نیز اجرا می‌شود.

گرافیکی زیبا و حماسی

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی و سبک بازی مسابقه‌ای اندروید باشید، بی شک می‌دانید این خودروها هستند که در این عناوین نقش اصلی را بازی می‌کنند، در بازی اندروید Rebel Racing طراحان سعی کرده‌اند تا با ایجاد ویژگی‌های خاص و جزئیاتی چشم نواز برای خودروهای درون بازی، یکی از متفاوت‌ترین آثار درون بازار را خلق کرده و جاودانه شوند.

چندین ماشین جذاب

مسیرهای متنوعی برای مسابقه و جدال با دیگر رانندگان توسعه داده شده که هر کدام برای خود دارای ویژگی خاصی خواهد بود و می‌تواند به شکلی متفاوت شما را به چالش بکشاند. خودروهای بازی در دسته‌بندی‌های مختلف و از کمپانی‌های نام آشنایی همچون BMW در دسترس شما قرار خواهند داشت، اما برای رانندگی با برخی از ماشین‌ها باید امتیاز مورد نیازی را کسب کنید.

ویژگی‌های بازی Rebel Racing

  1. گرافیک خارق‌العاده و چشم نواز
  2. وجود خودروهایی از کمپانی‌های مختلف
  3. گیم پلی اعتیادآور و سرگرم کننده
  4. پیست‌های مختلف مسابقه و رقابت
  5. حالت‌های مختلف از جمله مولتی پلیر
  6. قابلیت شخصی سازی تمام ماشین‌ها

بازی Rebel Racing عنوانی جذاب و هیجان‌انگیز در سبک ماشین سواری و مسابقه‌ای است. شما می‌توانید از بین ده‌ها خودروی مختلف یکی را انتخاب کرده و در حالت‌های مختلف بازی با دیگر خودروها مسابقه دهید. گرافیک زیبا و تنوع پیست‌های مسابقه، از Rebel Racing یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ماشینی موبایلی را ساخته‌اند.

بازی Rebel Racing هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Project CARS GO و Top Drives را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Rebel Racing
Rebel Racing
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Hutch Games
  • سبک : مسابقه ایی
  • نسخه : v25.00.18429
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 310 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 1.2 از میانگین رای 85 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 6.0 و بالاتر

نکته: بازی به صورت آنلاین طراحی شده است.

کدام نسخه را دریافت کنیم : اگر شما نیز گیج شده اید و نمی دانید بین ARM و ARM64 کدام را دریافت کنید، می توانید با نصب برنامه Droid Hardware Info و دسترسی به اطلاعات سخت افزاری گوشی و فهمیدن نوع پردازنده گوشی، مشکل را برطرف کنید.

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.hutchgames.rebelracing دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.