دانلود بازی Soul Axiom Rebooted برای PC
دانلود بازی Soul Axiom Rebooted برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Soul Axiom Rebooted برای PC

پارسی گیم 12 اسفند 1398 بدون دیدگاه
4,207 بازدید

دانلود بازی Soul Axiom Rebooted برای کامپیوتر

فرض کنید که روح خودتان را درجایی ذخیره کرده‌اید و دیگر برای همیشه زندگی خواهید کرد و البته قادر به تجربه هر چیزی که می‌خواهید خواهید بود. فرض کنید که روح شما با دیگر ارواح نیز گره خواهد خورد و تجربه‌ای عجیب را خواهید دید. به الیسیا خوش‌آمدید، جایی که فانتزی و واقعیت به لبه پرتگاه می‌رسند و همه‌چیز تیره‌وتار شده است و باید خودتان راهی برای این زندگی پس از مرگ پیدا کنید. نسخه اولیه بازی Soul Axiom Rebooted در سال 2016 منتشر شد و توانست افراد زیادی را عاشق خود کند. استودیو Wales Interactive مدتی پیش تصمیم به بازسازی این عنوان گرفت و این‌طور بود که بازی Soul Axiom Rebooted با ظاهری جدید راهش را به بازارها پیدا کرد.

شخصیت اصلی بازی Soul Axiom Rebooted هیچ‌گونه اسمی ندارد و یک روح سرگردان است که در دنیای پس از مرگ می‌چرخد. بیش از 40 محیط با جزئیات متفاوت وجود دارند و ابتدا بدون اینکه هیچ‌چیز بدانید وارد محیط الیسیا می‌شوید. باران عجیبی در حال باریدن است و دیوارهای چوبی و چراغ‌های نئون چشمان شمارا تسخیر کرده‌اند. شما تلاش به چرخیدن در محیط می‌کنید و این‌طور است که با مکانیسم‌های بازی چون پریدن و حرکات پارکور آشنا می‌شوید و بعد از دل داستان عجیب‌وغریب بازی غرق می‌شوید. در این میان باید سعی کنید توانایی‌ها و امتیازاتی را به دست آورید و معماهای مختلف بازی را حل کنید. توسعه‌دهندگان پایان‌های مختلفی برای این بازی در نظر گرفته‌اند و درنتیجه ممکن است گشت‌وگذار شما در آخر هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد و برای همین سرنوشت خود را کاملاً عاقلانه انتخاب کنید. این داستان زندگی دیجیتالی بعد از مرگ است. جایی که ما هنوز در فضای ابری زنده هستیم اما خبری از جسم ما نیست.

بازی Soul Axiom Rebooted آینده تاریک بشری در عصر دیجیتال است. توسعه‌دهندگان در این نسخه بازسازی‌شده، موتور گرافیکی را ارتقا داده‌اند و همچنین برای اولین بار بازی را روی Nintendo Switch عرضه کرده‌اند و به‌نوعی شاهد بهترین نسخه از بازی تابه‌حال هستیم. 6 فصل طولانی و 40 مکان متفاوت در بازی گنجانده‌شده‌اند و با حل بیش از 100 معمای جالب، تجربه‌ای 20 تا 30 ساعته پیش روی شما قرار دارد. موسیقی متن بازی بسیار دل‌نشین و جذاب است و تنها 5 دقیقه اول آن کافی است تا وارد طوفان این بازی شوید و برای همیشه غرق در آن شوید. در این سبک نگاهی به دو بازی Boneworks و Ori and the Blind Forest بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Soul Axiom Rebooted با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E6550 2.3ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GT 610
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i3 530 3ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A first-person, story-driven adventure game, set in the beautiful, haunting cyber-world of Elysia. Collect unique powers in this compelling cyber-thriller to solve puzzles, manipulate the environment and unlock the path to your adventure. When you begin the game you are free falling through a storm. Lightning sporadically illuminates the sky, showing brief, vivid flashes of memories. Your memories. You struggle to take a breath as you plummet, out of control, into the eye of the storm, towards your certain death.Squinting, eyelashes battling the rain, you catch a glimpse of a large object that you are hurtling towards. You brace yourself for impact, for death, confused and terrified and You are on the deck of a ship, rain pummelling the wooden boards around you. You look up to see four shadowy figures on the bridge, gazing into the distance, with an old man at the helm.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.