gta online f1
یحیی رحیمی

مسابقات فرمول 1 به بازی GTA Online اضافه شد

یحیی رحیمی 11 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,058 بازدید

GTA Online از زمان شروع به کار تا به حال موفقیت عجیبی را کسب کرده است و هر روز نیز میزان کاربران آن در حال رشد است. کافی است نگاهی به میزان پرفروش ترین بازی های هفته و ماه بیندازید و خواهید دید که بعد از گذشت سالها، هنوز هم افراد زیادی دنبال این بازی هستند. به تازگی توسعه دهندگان مسابقات اتومبیل رانی جدیدی به آن اضاقه کرده اند که شباهت زیادی با فرمول 1 دارد.

مسابقات اتومبیل رانی و خرید و فروش اتومبیل یکی از بخش های بزرگ بازی GTA Online است. هر چند به باور بسیاری بازی آن وجهه دزدی و قتل که در نسخه های قبلی وجود داشت را رها کرده است و به این مسابقات چسبیده است اما باید گفته که افراد زیادی از مسابقات اتومبیل رانی بازی لذت می برند و Rockstar Games نیز به همین دلیل هوای آن‌ها را دارد.

این هفته در GTA Online شاهد اضافه شدن رویداد Open Wheel Racing هستیم که در فرم اتومبیل های دو تایره قرار دارد. اگر نگاهی به فرمول یک بیندازیم، دقیقا همین نوع از اتومبیل ها را مشاهده می کنیم. اتومبیل های جدید بازی نیز شباهت زیادی به مدل های دهه 90 مسابقات فرمول 1 دارد. یکی از اتومبیل های بازی The Progen PR4 نام دارد که شباعت عجیبی به مک لارن MP4/6 دارد.

gta online

در این مسابقات قادر به آپدیت و ارتقای بخش های مختلفی از اتومبیل خواهید بود و مهم نیست که موتور باشد یا بال ها یا رنگ بدنه. Rockstar یک سیستم جدید به نام سیستم ریکاوری انرژی یا KERS به کار برده است و در این حالت شتاب بیشتری به اتومبیل داده می شود و می توانید از همه جلو بزنید. این همان قابلیت نیترو است که البته اسم آن تغییر یافته است.

جدا از اینها 7 پیست مسابقه جدید به GTA Online اضافه شده است و می توانید برای اولین بار یک مسابقه اتومبیل رانی حرفه ای را در دل GTA تجربه کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.