Baldurs-Gate-3
یحیی رحیمی

هر آنچه در مورد Baldur’s Gate 3 فهمیدیم: 100 ساعت گیم پلی و مبارزات نوبتی

یحیی رحیمی 9 اسفند 1398 بدون دیدگاه
709 بازدید

استودیو Larian Studios اطلاعات زیادی را در مورد بازی Baldur’s Gate 3 منتشر کرده است و حالا می توانیم از ریز و درشت آن برای شما بگوییم. در ابتدا باید گفت که بازیکنان به 5 شخصیت دسترسی خواهند داشت و قرار است که تعداد بیشتری نیز اضافه شوند. ساخت شخصیت نیز یکی از گزینه هایی است که در اختیار بازیکنان خواهد بود.

بازی توسط موتور Divinity 4.0 ساخته شده است و همین باعث شده است که 1.5 میلیون کلمه در دیالوگ ها استفاده شود و توسط صحنه های سینمایی به خورد ما داده شود. سیستم Attitude باعث شده است که شخصیت های دیگر توسط تصمیمات شما تغییر پیدا کنند و به نوعی شما روی تصمیم های آن‌ها نیز تاثیر خواهید گذاشت.

در بازی قبلی به نام Divinity: Original Sin شاهد مبارازات نوبتی بودیم و باید گفت که این ویژگی در کل بازی Baldur’s Gate 3 نیز وجود دارد و در صورت تمایل می توان از آن نیز استفاده کرد. به هرحال می شود بین دو سیستم سویچ کرد. در حالت نوبتی کنترل بیشتری روی استراتژی های مخفی کارانه وجود دارد و همچنین برخورد با معماهای سخت تر وجود دارد.

شخصیت های موجود نیز فوق العاده باهوش هستند و حتی می توان روابطی نزدیک با آن‌ها برقرار کرد و به قول توسعه دهندگان با دل آن‌ها نیز بازی کرد و حتی ممکن است یکی از این شخصیت ها دل شما را بشکند و حتی المان هایی مانند حسودی نیز در این بازی استفاده شده است و در این زمینه هیچ کم و کسری دیده نمی شود.

استودیو تصمیم گرفته است که بازی Baldur’s Gate 3 در حالت دسترسی اولیه فروشگاه استیم باشد و این تصمیم نیز به دلیل رفع مشکلات و دریافت بازخوردهای بازیکنان گرفته شده است و با این کار فرصت بیشتری برای اصلاح بازی وجود دارد. گفتنی این بازی 100 ساعت گیم پلی در خود پنعان کرده است و 15 نژاد محتلف را از 8 کلاس متفاوت در خود جا داده است.

بازی Baldur’s Gate 3 در حال توسعه برای پلتفرم های PC و Stadia است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.