پارسی گیم

دانلود بازی The Messenger برای PC

پارسی گیم 5 اسفند 1398 بدون دیدگاه
6,000 بازدید

دانلود بازی The Messenger برای کامپیوتر

در چند سال اخیر، شاهد رشد روزافزون بازی‌هایی بوده‌ایم که با الهام گیری از عناوین قدیمی و مخصوصاً دهه‌های 80 و 90 میلادی، قصد در بازآفرینی تجربه‌ی آن‌ها و ایجاد یک حس نوستالژیک رادارند. اغلب این عناوین، کاملاً به ریشه‌های بازی‌های مورد الهامشان وفادار مانده و تغییرات کمی را در فرمول آن‌ها به وجود می‌آورند. استودیو Sabotage با الهام از همین بازی‌ها عنوان جذاب The Messenger را ارائه داده است. این بازی روایت گر آخرین گروه بازمانده‌ها از انسان‌ها در جهان است. بر اساس یک افسانه، اکثر جمعیت انسان توسط شیاطین نابودشده است و بااینکه فعلاً خبری از آن‌ها نیست ولی بعد از مدتی دوباره به‌قصد نابودی کامل انسان‌ها بازمی‌گردند. در این میان تنها امید انسان‌ها یک قهرمان غربی است به نجات آن‌ها شتافته و وظیفه‌ای بسیار خطیر را به آن‌ها تحمیل می‌کند: حمل یک طومار تا بلندترین قله‌ی کوهستان.

بازی The Messenger با چند دیالوگ ساده شروع می‌شود. داستان آن نیز به‌ظاهر چیزی جز هجوم شیاطین نیست. اما کافی است تا عنصر «بازی بازمان» را به آن بیفزاییم تا با اثری قابل‌توجه روبه‌رو شویم. این بازی درواقع اثری رترو بافرم مدرن است و بسیاری از عناصر آن، وام‌دار عناوینی است که در دهه هشتاد و نود عرضه‌شده است. داستان بازی بسیار ساده به نظر می‌آید و به نظر نمی‌رسد که پیچیدگی خاصی داشته باشد. اما با پیشروی در آن است که خلاف این موضوع به‌طور کامل اثبات می‌شود. در قسمتی از بازی، ناگهان با یک افشاگری فوق‌العاده غیرمنتظره روبرو می‌شوید و بعدازآن هم براثر یک پیچش داستانی، بازی ادامه می‌یابد. درست هم درزمانی که فکر می‌کنید بازی دیگر هیچ نکته‌ی داستانی دیگری برای ارائه به شما ندارد، ناگهان افشاگری بزرگ دوم بر سرتان آوار می‌شود. این بازی هم ازلحاظ داستانی فوق‌العاده است و هم اینکه گیم پلی خاص خودش توانسته احساسات زیادی را به بازیکن انتقال دهد.

بازی The Messenger تلاش بشریت در آخرین پیچ شیطانی است. دیالوگ‌های بازی واقعاً ماهرانه نوشته‌شده‌اند و نه‌تنها به‌خوبی توانسته‌اند تا شخصیت‌پردازی مناسبی را به کارکترهای بازی تزریق کرده و آن‌ها را در ذهن‌ها ماندگار کنند، بلکه از طنز فوق‌العاده‌ای نیز بهره می‌برند. گیم پلی این بازی هر بار گسترش می‌یابد و جلوه‌های جدیدی به آن بخشیده می‌شود. باس فایت های بازی در گوشه‌ای دیگر فوق‌العاده است و عکس‌العمل‌های سریعی را طلب می‌کند. دو آلبوم موسیقی به سبک موسیقی‌های 8 بیتی و 16 بیتی در نظر گرفته‌شده است و جلوه‌ای دیگر به بازی بخشیده است. بشریت را در تاریک‌ترین روزهای خود هدایت کنید. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید نگاهی به Dead Cells و Ori and the Blind Forest هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی The Messenger با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 Service Pack 1 or newer (64 bit)
Processor: Intel core i5-4210 1.7ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Storage: 1200 MB available space
Sound Card: Onboard soundcard or better

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 Service Pack 1 or newer (64 bit)
Processor: Intel core i5-4210 1.7ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Storage: 1200 MB available space
Sound Card: Onboard soundcard or better

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game begins with a village of ninjas being attacked by a Demon King. It is then that a supposed “Western Hero” appears and gives a scroll to one of the surviving ninjas, appointing him as “The Messenger” and telling him to deliver it to the top of a mountain. During his journey, the Messenger is aided by a mysterious blue-robed shopkeeper who provides him with upgrades and a demon named Quarble who helps to save him from death. After traveling through various areas and meeting a variety of foes turned friend, the Messenger arrives at the Tower of Time and encounters more blue-robed figures, who send him 500 years into the future to defeat the Demon King’s general, Barma’thazël. Upon doing so, the Messenger loops around the world to the ninja village, where he, having reached the point of a cycle where he becomes the Western Hero himself, passes the scroll onto a new Messenger and takes up the role of a shopkeeper providing him with upgrades.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.