project nova
یحیی رحیمی

استودیو CCP خبر از لغو ساخت شوتر اول شخص Project Nova داد

یحیی رحیمی 30 بهمن 1398 بدون دیدگاه
362 بازدید

استودیو CCP به طور رسمی ساخت شوتر اول شخص و اسپین آف Eve Online را متوقف کرده است. کمپانی مادر استودیو CCP به نام Pearl Abyss از لغو ساخت Project Nova به دلیل مشکلات مالی و عدم دست یابی به کیفیت موردنظر خبر داده است. به نظر می رسد که گیم پلی نشان داده شده در مراسم EVE Vegas 2018 مناسب نبوده است و بازی نتوانسته به اهدافی که توسعه دهنده در سر داشته است برسد.

استودیو به این منظور پیامی در مورد Project Nova منتشر کرده است و گفته است که از این به بعد شوترهای مولتی پلیر عملی تخیلی توسعه خواهد داد و کار به ژانر قبلی ندارد. توسعه دهندگانی که روی بازی کار می کردند نیز به بازی های دیگری منتقل شده اند. متن کامل اعلامیه به شرح زیر است:

این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که تجربه گیم پلی Project Nova در مراسم EVE 2018 چندان مناسب نبوده است و ما نتوانستیم به اهدافمان برسیم. اینکه بازی ها در طول زمان توسعه تکامل یابند بسیار مرسوم است. به جای آن ما روی ارایه بازی های عملی تخلیلی اکشن تمرکز خواهیم کرد. همچنین باید یک سری تغیرات در مورد پروژه های داخلی خود نیز ایجاد کنیم و از این به بعد دیگر از اسم رمز Project Nova نیز استفاده نخواهیم کرد و از این به بعد پروژه های داخلی خود را تا زمان معرفی کامل با کسی در میان نخواهیم گذاشت.

Project Nova در واقع یک شوتر اول شخص مخصوص PC بود که در دنیای بازی EVE Online جریان داشت. این بازی روی موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده بود و قرار بود ترکیبی بین شوتر اول شخص رقابتی و همچنین مبارزات فضایی و علمی تخیلی ارایه دهد. استودیو CCP تا به حال چندین بازی مختلف دیگر را نیز کنسل کرده است و این اولین بازی نیست که چنین بلایی سرش می آید. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.