DMC5_Screens_V
یحیی رحیمی

صداپیشه Devil May Cry 5 خبر از ساخت یک بازی جدید توسط Capcom Vs داد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1398 بدون دیدگاه
853 بازدید

Capcom چند سالی است زنده شده است و بازی های فوق العاده ای را عرضه کرده است. این کمپانی ژاپنی با عرضه Devil May Cry 5 توانست روح جدیدی به این فرانچایز ببخشد و طرفداران را حسابی خوشحال کند. اخیرا Brian Hanford که صدا پیشه انگلیسی شخصیت V در بازی Devil May Cry 5 است اطلاعاتی در مورد یک بازی جدید منتشر کرده است و به نظر می رسد که این بازی برای ما بسیار آشنا باشد.

او در متن توییت خود از توسعه یک بازی جدید تحت Capcom گفته است و همچنین اینکه شخصیت های این بازی فوق العاده آشنا خواهند بود. ابا این حساب این بازی را می شناسیم و این طور نیست که یک IP کاملا جدید را شاهد باشیم. اطلاعات بیشتری غیر از متن کوتاه توییت در دست نیست و به نظر باید دست به دامان گمانه زنی شویم.

اخیرا شایعاتی در مورد معرفی یک بازی جدید در ماه های آینده منتشر شده بود و به نظر Capcom در حال آماده سازی برای معرفی آن بازی است. این بازی جدید که Hanford از آن صحبت کرده است توسط استودیو Capcom Vs در دست ساخت است و آخرین بازی این استودیو نیز Marvel vs. Capcom 2 بود که در ماه ژوئن سال گذشته عرضه شده بود.

اگر نگاهی به تقویم بیندازیم، ماه ژوئیه تولید 20 سالگی این فرانچایز است و البته باید این را در نظر گرفت که سونی و مایکروسافت نیز تا آخر سال کنسول جدید خود را عرضه خواهند کرد و بنابراین احتمال عرضه این بازی جدید روی کنسول های جدید بالاتر است.

چند وقتی است که بازی های مبارزه ای Capcom دچار افت شده اند و به همین دلیل ممکن است بازگشت قوی این ژانر را نیز شاهد باشیم. هر چند که Capcom تمرکزش را روی فرانچایزهایی مانند Resident Evil گذاشته است اما باید دید که در آخر شاهد چه بازی خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.