the-division-2
یحیی رحیمی

سومین DLC بازی The Division 2 معرفی شد؛ بازگشت به نیویورک

یحیی رحیمی 23 بهمن 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

یوبی‌سافت دیروز قول داد که به زودی جزئیات زیادی در مورد بازی The Division 2 منتشر کند و احتمالا منظور آن خبرهایی در مورد DLC سوم بازی باشد. حالا قبل از آنکه یوبی‌سافت از این بسته الحاقی جدید بگوید، جزئیات کامل آن درز پیدا کرده است. حالا در ادامه آن خود یوبی‌سافت سومین بسته الحاقی بازی را معرفی کرده است.

با توجه به تریلر منتشر شده باید گفت که Warlords of New York اسم سومین بسته الحاقی بازی The Division 2 خواهد بود و به نظر قرار است به شهر نسخه اول بازی برگردیم. داستان این DLC پیرامون انتشار یک ویروس فوق العاده خطرناک است و باید جلوی انتشار آن را گرفت. استفاده از تله های شک دهنده و برگشت بمب های چسبان به عنوان بخش های جدید بازی اعلام شده اند.

در توضیح بسته الحاقی سوم بازی گفته شده است که خطر بزرگی بیخ گوش نیویورک است و مامور سابق The Division به نام Aaron Keener کنترل منهتن را به دست گرفته است. با توجه به حمایت 4 کلنل و آموزش های نظامی پیشرفته، این سخت ترین دشمنی است که تا به حال با آن موجه شده است. در توضیح DLC گفته شده است که نیویورک جهان باز است و برای تجربه آن نیز می توانید به طور مستقیم به سطح 30 منتقل شوید.

The Division 2

Warlords of New York همچنین زره ها و توانایی های جدید را نیز به ارمغان خواهد آورد و البته سیستم پیشرفت در بازی نیز کاملا اصلاح شده است و آخرین سطح را از 30 به 40 رسانده است. استودیو بازی روند انتشار محتوای جدید را تغییر داده است و قرار است از این به بعد شاهد سه مینی فصل سه ماهه باشیم و هر بار یک هدف را در حالت جدید Seasonal Manhunt تحت نظر داشته باشیم.

چالش های داخل بازی از تازه های The Division 2 است و شما را حسابی به چالش می کشد و البته جوایز خوبی نیز آماده کرده است. جدا از آن Global Events نیز برگشته است و رویدادهای زمانی به بازی بر می گردند. یک Raid جدید به نام Foundry هم در دست ساخت است و بهار امسال منتشر خواهد شد. گفتنی است DLC جدید بازی به نام Warlords of New York روز 3 مارس یا 13 اسفند منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.