fortnite update 1.40
یحیی رحیمی

آپدیت 11.4 بازی Fortnite منتشر شد: با اولین آپدیت سال 2020 آشنا شوید

یحیی رحیمی 26 دی 1398 بدون دیدگاه
550 بازدید

کمپانی Epic Games به تازگی اولین آپدیت سال 2020 بازی Fortnite را منتشر کرده است و ویژگی ارتقای سلاح ها را به ارمغان آورده است. این آپدیت جدید نسخه بازی را به 11.40 می رساند و در دسترس تمام بازیکنان قرار گرفته است. علاوه بر ویژگی های جدید یک سری باگ های آزار دهنده و مشکلات دیگر نیز رفع شده اند.

یکی از بزرگ ترین تغییرات این به روزرسانی جدید، اضافه شدن قابلیت ارتقا و تبدیل سلاح است. برای نمونه می توانید به Assault Rifle خود را تنها با خرجی کوچک به Heavy Assault Rifle تبدیل کند. به نظر می رسد که قابلیت به روزرسانی تفنگ ها که در بخش Upgrade Mechanics قرار دارد به زودی برای تفنگ های دیگر نیز فعال شود و فعلا تنها می توان برای یک تفنگ از آن استفاده کرد.

Epic Games همچنین میزان هزینه برای ارتقای تفنگ ها را نیز پایین آورده است و یک سری آیتم های جدید مانند Flint-Knock Pistol، Shockwave Grenade و Impulse Grenade را اضافه کرده است که اولی یک سلاح کمری مخصوص است و دوتای دیگری نیز نارنجک های موج زا هستند. این آپدیت همچنین روی موبایل و تبلت های نیز عرضه شده است و کاربران iPad Pro می توانند بازی را با 120 فریم در ثانیه اجرا کنند.

Fortnite-Introduces-Weapon-Sidegrading-at-Upgrade-Stations

از جمله باگ های رفع شده نیز می توان به مشکلاتی پیرامون کلید F اشاره کرد که به درستی کار نمی کرد و حالا رفع شده است. ویرایش سریع باعث می شد که بازیکن در بخش Edit گیر کند و حالا این مشکل نیز رفع شده است. علاوه بر اینها بازی روان تر شده است و تجربه کاربری بهتری را شاهد هستیم.
فصل دوم بازی Fortnite در هفته های آینده شروع خواهد شد و برای همین به انجام چالش های مختلف باقی مانده بپردازید. نظر شما در مورد این آپدیت چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.