xbox-game-studios-logo
یحیی رحیمی

مدیر Xbox Game Studios علاقه ای به رقابت شانه به شانه با سونی ندارد

یحیی رحیمی 23 دی 1398 بدون دیدگاه
587 بازدید

افراد زیادی وجود دارند که مدام به جنگ میان دو کنسول هیزم اضافه می کنند و از کلکل لذت می برند. به نوعی خود را رقیب دیگری می بینند و به شدت از کنسول مورد علاقه خود دفاع می کنند و این برندها برایشان مهم ترین مساله زندگی حساب می شود. به نظر می رسد که سازندگان کنسول علاقه ای به چنین چیزی نداشته باشند. اخیرا مدیر Xbox Game Studios در گفتگوی خود از عدم علاقه به رقابت و جنگ با سونی گفته است.

مایکروسافت چند سالی است که بیشتر روی خودش و آینده برند خود تمرکز کرده است و خود را با کمپانی دیگری مقایسه نمی کند. با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، به نظر آینده روشنی نیز در انتظار این کمپانی باشد. به هر حال Matt Booty که مدیر Xbox Game Studios است در گفتگوی جدید خود پیرامون آینده صحبت کرده است و اینکه مایکروسافت می خواهد به همین روند ادامه دهد و دنبال پیشرفت است.

Booty در ادامه گفته است که نمی خواهد به مسائل از دید رقابت با سونی نگاه کند و به جای آن ترجیح می دهد روی استودیوهای خودشان تمرکز کند و بازی های با کیفیت بالایی را به دست طرفداران برساند. او در این مورد گفت:

Matt Bootyاول از همه باید گفت که سونی کار فوق العاده ای را تابه حال انجام داده است و توانسته مشتریان زیادی پیدا کند و همچنین کنسول های زیادی را به فروش برساند و البته تعداد زیادی بازی های فوق العاده اختصاصی نیز تولید کند. من سعی می کنم که از این رقابت شانه به شانه با سونی پرهیز کنم و به جای آن روی سه مساله تمرکز کنم. اول اینکه ما باید به قول هایی که داده ایم عمل کنیم مثلا اگر می گویم فلان بازی در آن روز عرضه می شود دقیقا چنین اتفاقی رخ دهد. ما باید در زمینه نشر بازی بهتر شویم. دوم اینکه بتوانیم به ساخت شخصیت ها، داستان ها و دنیاهای فوق العاده ادامه دهیم.

او در ادامه گفته است که تمام بازی هایی که مایکروسافت روی Xbox Series X عرضه می کند، روی کنسول Xbox One نیز منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.