red dead redemption 2
یحیی رحیمی

یک گیمر آمریکایی جان هم تیمی انگلستانی خود را بعد از وقوع حمله عصبی نجات داد

یحیی رحیمی 23 دی 1398 بدون دیدگاه
737 بازدید

یک گیمر آمریکایی موفق شده است که جان هم تیمی خود را که 5000 مایل دورتر از او قرار دارد را نجات دهد. او که در حال بازی بوده است، به ناگاه دچار سکته می شود و هم تیمی اش با توجه به صدای او تشخیص می دهد که اتفاق بدی افتاده است و برای همین کار بزرگی انجام می دهد.

Aidan Jackson هفده ساله که در انگلستان زندگی می کند در حال بازی با Texan Dia Lathora بیست ساله بوده است و در این موقع Jackson دچار حمله قلبی می شود. Lathora در مورد وقوع این ماجرا به رادیوی لیورپول گفته است:

من هدستم را روی سرم گذاشتم و صداهایی شنیدم که تنها می توانستم بگویم نشان از یک حمله عصبی دارند و در نتیجه فوق العاده نگران شدم و با خودم گفتم که چه به سر او آمده است. او جواب نمی داد و برای همین شروع به گشتن در شماره های اورژانس اروپا کردم اما هیچ کدام کار نمی کرد تا اینکه یک شماره دیگر پیدا کردم و با سرعت تمام دکمه ها را فشار دادم.

aidan jackson

هیچ کدام از این دو تا به حال یکدیگر را از نزدیک ندیده اند و تنها از مکان زندگی هم خبر داشتند. بعد از تماس Lathora، 40 دقیقه طول می کشد تا پلیس بتواند به خانه آن‌ها برسد و والدینش را از این ماجرا باخبر کند. بعد از رفتن به اتاق جکسون، او در حالتی ناراحت کننده به زمین افتاده است. او قبلا نیز چنین حمله ای را در مه 2019 تجربه کرده است و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری است. مادر جسکون در گفتگو با BBC گفته است:

ما واقعا از Dia برای آنچه او انجام داده است تشکر می کنیم. ما شکه شدیم زیرا که طبقه پایین بودیم و هیچ چیز نشنیدیم. Dia آدرس ما را داشت اما هیچ شماره تلفنی نداشت و واقعا اینکه توانست از آن فاصله به ما کمک کند فوق العاده بود. من شخصا با او صحبت کرده ام و از او تشکر کرده ام. او خوشحال است که توانسته به ما کمک کند. حال Aidan بسیار بهتر است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.