Wolfenstein Youngblood
یحیی رحیمی

پشتیبانی از Ray-Tracing به بازی Wolfenstein: Youngblood اضافه شد

یحیی رحیمی 22 دی 1398 بدون دیدگاه
453 بازدید

کمپانی Bethesda و همچنین استودیو Machine Games امروز اعلام کردند که پشتیبانی از قابلیت Ray-Tracing کارت گرافیک های Nvidia RTX به بازی Wolfenstein: Youngblood اضافه شده است و جلوه های بصری بازی حالا بهبود فوق العاده ای پیدا کرده اند.

آپدیت جدید برای افرادی که دارای کارت گرافیک های GeForce RTX 2060، 2070 و 2080 هستند منتشر شده است و با همان ورود به بازی تغییر را خواهید فهمید. اثر فناوری DLSS نیز ممکن است در نگاه اول مشخص نباشد اما با تماشای چند تصویر و ویدیو، تفاوت آن را خواهید فهمید.

این دومین آپدیت بزرگ برای بازی Wolfenstein: Youngblood که در ماه های اخیر منتشر شده است. توسعه دهندگان مراحل اضافی و محیط های جدیدی را در ماه نوامبر به بازی اضافه کردند و حالا پشتیبانی از قابلیت ره گیری پرتو نیز با شروع سال 2020 میلادی اضافه شده است و می تواند خبر خوبی برای طرفداران این بازی باشد تا بتوانند با آخرین کیفیت از آن لذت ببرند.

wolfenstein youngblood

آخرین نسخه از Wolfenstein پیرامون دو خواهر دوقلو است که می خواهند راه پدرشان را جلو ببرند و با نازی ها سر جنگ دارند. بازی به طور کلی در گیم پلی و گان پلی خلاصه می شود و باید کشت و جلو رفت. این نسخه یک اسپین آف حساب می شود و برای همین ممکن است کیفیت آن از نسخه های قبلی پایین تر باشد اما هنوز هم بازی فوق العاده ای حساب می شود و با این آپدیت جدید نیز چشم نواز تر و زیباتر شده است.

حالت Co-Op این بازی نیز در نوع خودش جالب است و می توان در کنار دوست و رفیقی آن را پیش برد و دیگر لازم نیست که از دست هوش مصنوعی بازی خون دل خورد. اگر Wolfenstein: Youngblood را خریداری کرده اید، می توانید همین الان آپدیت جدید را دریافت کنید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.