nier-automata
یحیی رحیمی

تولیدکننده NieR: Automata در حال آماده‌سازی برای 10 سالگی بازی؛ نسخه ریمستر درراه است؟

یحیی رحیمی 19 دی 1398 بدون دیدگاه
1,369 بازدید

برای آن‌هایی که نسخه اصلی بازی NieR را در سال 2010 تجربه کرده اند، موفقیت به دست آمده بازی قطعا عجیب خواهد بود. تقریبا هیچ کس باورش را نمی کرد که شاهد چنین موفقیتی باشد و البته حالا که NieR: Automata به یکی از بزرگ ترین بازی ها برای Square Enix تبدیل شده است، ممکن است در جشن 10 سالگی این بازی شاهد یک سری اتفاقات و خبرهای خوش باشیم.

در واقع نسخه اول بازی که در سال 2010 منتشر شد به نوعی نسخه اصلی حساب می شود و NieR: Automata تنها یک اسپین آف است که البته بسیار محبوب است و توانسته داستان فوق العاده ای را به بازیکن ارایه دهد. گیم پلی این بازی در کنار داستان و البته موسیقی بی نظیر آن باعث شده است که با گذشت چندین سال، هنوز در خاطر بازیکنانش بماند و با هیجان در مورد آن صحبت کنند.

داستان بازی روایت گر جنگ و کشمکش‌هایی است که میان بیگانگان حاضر در زمین و انسان‌ها رخ می‌دهد. اگرچه این موضوع در درجه اول بسیار کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، اما باید گفت که با یک داستان پر جزئیات روبه‌رو هستیم که برخلاف ظاهرش می‌تواند تأثیرگذاری بسیاری بر گیمر داشته باشد. در آخرین نسخه از مجله فامیتسو، تولید کننده بازی در مورد آینده این سری صحبت کرده است و گفته است که برنامه هایی برای 10 سالگی این بازی جذاب دارد.

او رسما گفته است که برنامه ای تدارک دیده است و همچنین یک عنوان معرفی نشده نیز در دستور کار دارد و قرار است آن را در این مراسم معرفی کند. مشخص نیست که منظور او چیست اما Square Enix دوباره نام تجاری NieR را به ثبت رسانده است و در نتیجه ممکن است شاهد یک ریمستر یا بازسازی از نسخه اولیه بازی باشیم. منتظر خبرهای جدید پیرامون این بازی بمانید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.