Legion_Y740S
یحیی رحیمی

CES 2020: لپ تاپ جدید لنوو با کارت گرافیک خارجی

یحیی رحیمی 19 دی 1398 بدون دیدگاه
508 بازدید

درگاه Thunderbolt 3 به کاربران PC اجازه می دهد که از کارت گرافیک و دیگر قطعات PC های دیگر تنها با اتصال یک کابل استفاده کنند. البته این کابل ها عملکرد کارت گرافیک را کاهش می دهند و همچنین خرج زیادی روی دست کاربر می گذارند. همه این محدودیت ها باعث نشده است که لنوو دست از تولید چنین چیزی بزند و شاهد اولین لپ تاپ گیمینگ سبک با کارت گرافیک خارجی هستیم.

لنوو در کنفرانس CES 2020 خود از لپ تاپ Legion Y740S رونمایی کرده است و به قول خود کمپانی، این باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگی است که تابه حال ساخته شده است. همراه این لپ تاپ کارت گرافیکIntel HD قرار دارد که البته چندا کیفیت ندارد و برای اجرای بازی های جدید باید از Lenovo BoostStation GPU استفاده کنید که شبیه یک کیس است و 250 دلار قیمت دارد.

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث می شود لپ تاپ Lenovo Legion Y740S چندان مناسب گیمینگ نباشد نیز صفحه نمایش 60 هرتزی آن است. معمولا برای داشتن یک تجربه مناسب در بازی های ویدیویی نیاز به یک صفحه نمایش 120 یا 240 هرتزی وجود دارد. البته پردازنده این لپ تاپ Intel Core i9 سری H است و در این زمینه مشکلی پیدا نخواهید کرد هر چند که گزینه های بهتری با قیمت 1100 دلار پیدا می شود.

جدا از آن رم دستگاه نیز 32 گیگابایت است و البته 1 ترابایت نیز حافظه SSD دارد. همچنین دو پورت USB 3.1 Gen 2 به همراه 2 پورت Thunderbolt 3 و جک هدفون در نظر گرفته شده است. صحفه نمایش دستگاه نیز یک 15.6 انیچ است که در دو مدل 1080p و 4K ارایه می شود. قرار است که این لپ تاپ جذاب در ماه مه میلادی عرضه شود.

Lenovo NDA Legion

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.