ori
یحیی رحیمی

سازنده بازی Ori درحال ساخت یک عنوان اکشن نقش آفرینی جدید است

یحیی رحیمی 7 دی 1398 بدون دیدگاه
472 بازدید

استودیو Moon Studios که تا به حال عنوان بزرگی مانند Ori and the Blind Forest را در ژانر ایندی ساخته است و حالا دنباله آن را نیز می سازد، در حال کار روی یک پروژه کاملا جدید است. این مساله توسط فراخوان کاری که استودیو فرستاده است مشخص شده است. بر اساس این آگهی استخدامی، استودیو به دنبال یک سری طراحان ارشد برای یک پروژه اکشن نقش آفرینی است.

در توضیح این آگهی استخدام نوشته شده است: بعد از کار روی سری Ori، حالا هدف اصلی ما انقلاب در زمینه ژانر ARPG یا اکشن نقش آفرینی است. این توضیح داده شده ما را به فکر می اندازد که استودیوی استرالیایی در حالت ساخت یک عنوان فوق العاده بزرگ است. همان طور که می دانید بازی Ori and the Will of the Wisps روز 11 مارس 2020 عرضه خواهد شد و در نتیجه فضای کافی برای کار روی یک بازی جدید در برنامه زمانی استودیو وجود دارد.

این آگهی استخدامی مشخص نمی کند که کدام این بازی جدید در انحصار چه پلتفرمی خواهد بود اما در توضیح آن نوشته شده است که بازی شبیه عنوان های بزرگی مانند Diablo، Zelda و Dark Souls خواهد بود و به نوعی می خواهد روند آن‌ها را ادامه دهد و انقلابی در زمینه ژانر اکشن نقش آفرینی ایجاد کند. این سه بازی گفته شده عنوان های بزرگی هستند و همچنین با هر چه که Moon Studios تا به حال ساخته است فرق دارد.

بازی Ori and the Blind Forest در سال 2015 برای Xbox One و PC عرضه شد و در آخر این Metroidvania دو بعدی برای Nintendo Switch نیز عرضه شد. باید دید که در سال 2020 چه اتفاقی برای استودیو می افتد و چه بازی را شاهد خواهیم بود. به هرحال روند ساخت بازی جدید در جریان است و باید دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.