xbox-series-x-console
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: نیاز به قرار دادن کنسول Xbox Series X روی حالت ایستاده نیست

یحیی رحیمی 23 آذر 1398 بدون دیدگاه
491 بازدید

دیروز کنسول جدید مایکروسافت به نام Xbox Series X معرفی شد. این کنسول فوق العاده قدرتمند است و ظاهر بسیار جالبی نیز دارد. حالت کشیده این کنسول در نگاه اول به چشم می آید و حالت یک PC را دارد. این بزرگ ترین کنسول Xbox تا به حال است و ممکن است که برایتان سوال باشد آیا باید همیشه کنسول را در این حالت ایستاد قرار داد یا خیر؟

فیل اسپنسر که مدیر برند Xbox است امروز مصاحبه ای در این مورد داشته است و به سوالات مختلفی جواب داده است. یکی از سوالات ان است که آیا می شود کنسول را در حالت خوابیده قرار داد و لازم است که همیشه ایستاده باشد؟ اسپنسر در جواب گفته است که لازم به چنین کاری نیست:

Phil Spencerاولین چیزی که می خواهم در مورد Xbox Series X بگویم این است که طراحی آن در هر دو حالت افقی و عمودی کار می کند. دقیقا مانند Xbox One S و Xbox One X. ما فکر کردیم که نباید برای مشتری تصمیم بگیریم که چطور کنسول را در خانه خود بگذارد. این به شما بستگی دارد.

با توجه به اینکه با کنسول بزرگی سر و کار داریم، جا دادن آن در یک مکان ثابت اهمیت زیادی دارد. هر چند که اسپنسر گفته است که او ترجیح می دهد کنسولش را در حالت ایستاد قرار دهد. به نظر او کنسول نیازی به جلب توجه و نقطه توجه قرار گرفتن ندارد و بیشتر ترجیح بر آن است که در پشت زمینه محو شود:

حالا این طور است که کنسول در خانه من است و به نحوی از توجهات خارج است. بی سر و صداست. برای خودم را در حالت افقی قرار داده ام زیرا که جای دیگری نداشت و بعد آن دیگر توجه کسی را جلب نمی کند. این دقیقا چیزی است که ما دنبالش بودیم.

نظر شما در مورد این کنسول چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.