دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays برای PC
دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays برای PC پارسی گیم

دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays برای PC

پارسی گیم 12 آذر 1398 بدون دیدگاه
5,631 بازدید

دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays برای کامپیوتر

سری Gundam که جایی در ژانر علمی تخیلی دارد و شامل ربات‌هایی با همین نام است، برای اولین بار در سال 1979 کار خود را با یک مجموعه تلویزیونی با عنوان Mobile Suit Gundam آغاز کرد. این درواقع یک مجموعه تلویزیونی بود و دربرگیرنده ربات‌های غول‌پیکری بود که در یک محیط نظامی قرار داشتند. محبوبیت این مجموعه و کالاهایش یک فرانچایز بزرگ را ایجاد کردند که توانست در زمینه‌های مختلف مثل مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌، مانگا، رمان و حتی بازی‌های ویدئویی، عناوینی متعددی را داشته باشد. سال‌ها از زمان منتشر شدن این مجموعه تلویزیونی می‌گذرد و بیش از هشتاد بازی ویدئویی از این سری برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر گردیده که البته بیشتر این عناوین، فقط در ژاپن عرضه‌شده‌اند. حالا استودیو Tom Create به کمک Bandai Namco Entertainment دست به انتشار بازی SD Gundam G Generation Cross Rays زده است و ما را به اوج هیجان دنیای ربات‌ها می‌کشاند.

این سری از بازی‌ها درواقع کاملاً پیرامون گیم پلی ساخته‌شده‌اند. همه‌چیز پیرامون مبارزاتی خشن و هیجان‌انگیز شکل می‌گیرد که هوش از سر بازیکن می‌برد. استودیو بازی این دفعه چهار دنیای مختلف را باهم درآمیخته است. از تیم خود SD Gundam گرفته تا شخصیت‌های Mobile Suit Gundam و همچنین SEED و Iron-Blooded Orphans در این بازی حاضر هستند و حسابی می‌خواهند شمارا سرگرم خود کنند. سلاح‌ها و وسایلی نظیر Mars Jacket، Graze Ein، Rouei و Shiden نیز در بازی قابل تجربه هستند و همین باعث شده است که با یک نسخه تمام‌عیار روبه‌رو باشیم. ممکن است. گرافیک بازی یکی از نکات دست‌وپاشکسته‌ای بوده است که همیشه به این سری خدشه وارد کرده است، این دفعه رندر سه‌بعدی و پویانمایی فوق‌العاده اجازه چنین افکار منفی را به شما نمی‌دهد. به کار گرفتن المان‌های استراتژی مختلف نیز باعث شده است که چالش بزرگی برایتان ایجاد شود. تیم خود را بسازید و وارد مبارزه این نفس‌گیر شوید.

SD Gundam G Generation Cross Rays صدای آهن‌پاره در جنگ تن‌به‌تن ربات‌هاست. طرفداران مدت‌هاست که منتظر یک بازی Gundam روی PC هستند و اگر به دنبال یک بازی فوق‌العاده از این سری هستید، این‌یکی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. کاربران نظرات مثبتی در مورد این بازی به ثبت رسانده‌اند و منتقدان نیز روی خوشی نسبت به آن نشان داده‌اند. کافی است تیم قدرتمند خود را از میان شخصیت‌های فوق‌العاده متنوع بازی بسازید و سپس وارد میدان نبرد شوید. این شخصیت‌ها قابل ارتقا هستند و با چند مبارزه می‌توانید هر رباتی که در نظر دارید را شکست دهید. اگر به این ژانر علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به BattteTech نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی SD Gundam G Generation Cross Rays با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core2Duo / AMD X2, min. 2.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU, min. 1.5GB dedicated VRAM (AMD Radeon HD 7000 series / NVIDIA GeForce GTX 500 series)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 3470 or AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 750 or Radeon HD 7790

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Beyond creation, four eras come together as one! Discover the latest entry in this iconic Tactical RPG series. Form your own team of SD Gundams and deploy for battle — with units from from Mobile Suit Gundam Wing, SEED, 00, and Iron-Blooded Orphans! Intense battle scenes rendered with high-def 3D models and dynamic animations with character cut-ins. Featuring game design unique to the series with Development, Design, and Capture, as well as+ various other strategic elements. Form your own team and deploy for battle!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 43.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.