دانلود بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King برای PC
دانلود بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King برای PC

پارسی گیم 12 آبان 1398 4 دیدگاه
10,437 بازدید

دانلود بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King برای کامپیوتر

وقتی‌که تنها چند سال سن داشتیم و دنیایمان تا خانه مادربزرگ بود، این انیمیشن‌های بامزه و جذاب دیزنی بودند که ما را سرگرم خود می‌ساختند و ساعت‌ها ما را پای تلویزیون قدیمی و کوچک می‌نشاندند. در این میان دو انیمیشن بیشتر از همه به چشم می‌آمد. علاءالدین و شیر شاه همچون ستاره‌ای میان دیگر کارتون‌ها می‌درخشیدند و بسیاری را عاشق خود کردند. استودیو Digital Eclipse برای زنده کردن این خاطرات دست به تولید بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King زده است. این عنوان دو انیمیشن پرطرفدار دیزنی را درهم‌آمیخته است و داستان قدیمی و کلاسیک آن‌ها را دوباره زنده کرده است. ممکن است که این بازی‌های کلاسیک را روی کنسول‌های قدیمی بازی کرده باشید و دلتان خواسته باشد که بار دیگر آن‌ها را تجربه کنید، اگر این‌طور است که امروز، روز شانس شماست!

بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King به شما اجازه می‌دهد که جا پای علاءالدین و دوستانش بگذارید و در سفری اعجاب‌انگیز از میان غارهای تاریک شروع کنید و به خاک پادشاهی برسید. هدف اصلی این است که جعفر را شکست دهید و Jasmine را نجات دهید و به عشق خود رسید. برای این کار تنها کافی است که به بالا بپرید، سوار فرش جادویی خود شوید و همچنین با دشمنان مختلف بجنگید. ماجرا خودش شمارا به دل مصیبت می‌کشاند و نیازی به فکر در مورد هیچ‌چیزی ندارید. در سوی دیگر بازی The Lion King یا همان شیر شاه خودمان شمارا به جنگل‌های آفریقا می‌برد و باید جاپای سیمبای دوست‌داشتنی بگذارید. این بچه شیر بامزه در چالشی برای بالغ شدن قرارگرفته است. لازم است الماس‌های در مسیر را جمع‌آوری کنید و جلوی اهداف شوم عموی خود به نام Scar را بگیرید. جنگل سرسبز بازی پر از حیوانات مختلفی است که از سویی ممکن است دست دوستی به سمت شما دراز کنند یا اینکه علیه شما شروع به کار کنند. باید در طی 10 مرحله جذاب، سیمبا را تبدیل به شیر شاه و سلطان جنگل کنید.

بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King ماجراجویی در دل انیمیشن‌های کلاسیک و بامزه کودکی است. توسعه‌دهنده به این منظور کیفیت بصری بازی را به آخرین خود رسانده است و می‌توانید این بازی قدیمی را به‌صورت تمام HD تجربه کنید و در میانه گیم پلی، از کات سین‌های جذاب آن نیز لذت ببرید. علاوه بر این‌ها موسیقی دل‌نشینی همراه شماست که می‌تواند حسابی حال و هوای شمارا تغییر دهد. ممکن است دلتان تجربه بازی‌های قدیمی و تماشای دوباره انیمیشن‌های کلاسیک را کرده باشد و خب چه فرصتی بهتر از الآن؟

در ادامه برای دانلود بازی Disney Classic Games Aladdin and The Lion King با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit)
Processor: Intel Core i3-530 / AMD Phenom II X4 940
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 630 1GB / AMD Radeon HD 6570 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i3 @3.0Ghz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 4800 Series (or greater)
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Two of the most beloved Disney games of all time make their long-awaited return to PC in Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King! This unforgettable package of Disney classics is filled with tons of new features, enhancements, game modes, and display options, plus multiple versions of the games! Join Aladdin and his sidekick, Abu, as they race through the marketplace toward their date with destiny. Relive Aladdin’s classic adventure as you travel through Agrabah, the Cave of Wonders and more to defeat Jafar and rescue Jasmine. Jump, fight, dodge and carpet-ride your way through this adventure, collecting gems along the way. The Lion King brings to life the majesty and mystery of Africa through the tale of Simba, a lion cub faced with the challenging transition to maturity.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    shirin

    مهمان

    سلام روی سیستم با این مشخصات :
    intel core i 7
    RAM 8g
    GeForce GTX 950M
    ارور میده که با سیستم شما سلزگار نیست و اجرا نمیشه؟ باید چی کار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به shirin

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور رو بگید

  • Avatar

    داریوش

    مهمان

    اینهارو زمان خودش بازی میکردم جمعا 2 فلاپی دیسک 1.44 اینچی بود، الان چجوری شد 2 گیگ؟ مشکوکه :))

    پاسخ دهید
  • Avatar

    iman

    مهمان

    بازی نصب میشه موقع اجرا صفحه دیزنی میاد میپره بیرون اون فایل هایم که تو پوشه DARKSiDERS که فکر کنم کرکش بودم کپی کردم بازم همون آش همون کاسه

    پاسخ دهید