intel core i9
یحیی رحیمی

قیمت و زمان عرضه پردازنده مخصوص Intel Core i9-9900KS مشخص شد

یحیی رحیمی 7 آبان 1398 بدون دیدگاه
689 بازدید

اینتل بدون شک از بهترین تولید کننده های پردازنده در بازار سخت افزار است. این کمپانی اخیرا قطعه Intel Core i9-9900KS را معرفی کرده است و آن را به عنوان بهترین پردازنده برای گیمینگ عنوان کرده است. حالا می دانیم که این قطعه قدرتمند، روز 30 اکتبر 2019 عرضه خواهد شد و همچنین قیمت آن نیز 513 دلار خواهد بود.

واژه های بیان شده از زبان اینتل حاکی از آن است که 513 دلار قیمت آخر این سخت افزار نخواهد بود. معمولا یک قیمت مخفی وجود دارد که بعدها هنگام خرید توسط پخش کننده های بزرگی مانند آمازون، روی محصول کشیده می شود و به نظر این 513 دلار، قیمت بازار عمده باشد. به هر حال قیمت چند دلاری بالاتر خواهد بود اما آنچنان تفاوتی نخواهد داشت که ما را نگران کند.

پردازنده Intel Core i9-9900KS در کنفرانس Computex امسال معرفی شد. حرف S در اسم مدل سخت افزار، نشان از نسخه ویژه دارد که اینتل برای آن قدرت تحمل گرمای بیشتر و همچنین کلاک سریعتری را طراحی کرده است. گفته می شود که این پردازنده دارای کلاک پایه 4 گیگاهرتز خواهد بود که به وسیله بوست به 5 گیگاهرتز نیز خواهد رسید. این در حالی است که مدل پایین تر آن، فرکانس 3.6 گیگاهرتز را داراست. هر دو نیز دارای 8 هسته پردازشی هستند.

مدل i9-9900KS دقیقا معماری مشابه i9-9900K دارد. هر دو از معماری Coffe Lake و نسل سوم پردازنده های 14 نانومتری استفاده می کنند که دارای 8 هسته پردازشی هستند و همچنین میزان کش L3 آن‌ها 16 مگابایت است. از آنجایی که این مدل تحمل گرمای بیشتری دارد، بهترین گزینه برای اورکلاک خواهند بود. هر چند که فاکتورهای مختلفی مانند نوع مادربرد و میزان رم و سیستم خنک کننده در این کار دخالت دارد.

به طور کلی باید گفت که پردازنده Intel Core i9-9900KS یک قدرت خالص برای اجرای بازی های ویدیویی است که با قیمت 513 دلار شما را به اوج خواهد رساند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.