دانلود بازی GRID برای PS4
دانلود بازی GRID برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی GRID برای PS4

پارسی گیم 4 آبان 1398 1 دیدگاه
4,283 بازدید

دانلود بازی GRID برای پلی استیشن 4

هیجان یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی ماست. چه کسی از آن هراس دارد و دلش اندکی از این معجون خوشمزه نمی‌خواهد؟ در این میان آنچه عطش هیجان را خاموش می‌کند، از اتومبیل‌رانی گرفته تا پرواز در آسمان را شامل می‌شود اما بازی‌های ویدیویی ژانر اتومبیل‌رانی تابه‌حال توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در این میان سری بازی GRID تاریخ جالبی پشت اسم خود دارد. این سری توسط یکی از خبرهای اتومبیل‌رانی و استودیو Codemasters ساخته می‌شود و حالا بعد از موفقیت این سری بازی جذاب، استودیو به فکر شروع دوباره آن گرفته است و می‌خواهد دوباره میان دل طرفداران جا خوش کند و با خودروهای فوق‌العاده، لذت هیجان را به همه بچشاند.

بازی GRID مانند نسخه‌های قبلی خود همان استانداردهای رئالیسم را حفظ کرده است و تعادل همیشگی میان بازی های مسابقه‌ای و شبیه‌ساز را به بهترین شیوه ممکن برقرار کرده است. حس شرکت در مسابقات واقعی مختلف فوق‌العاده هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است و تنها کافی است که کلاه رانندگی به سر کنید و آنگاه گاز دهید و گاز دهید. هیجان انگار در پدال‌های اتومبیل‌ها خود را پنهان کرده است و آماده شماست که شمارا به اوج برساند و سرگرم کند. مانند همیشه بخش The Career شمارا درراه‌ی پرپیچ‌وخم و جالب قرار می‌دهد و باید از میان 6 شاخه از باشگاه‌های اتومبیل‌رانی، یکی را انتخاب کنید و سپس در رقابت‌ها شرکت کنید و در آخر برنده مسابقات بیرون بیایید و جام قهرمانی را بالای سر ببرید. این نسخه از بازی به شما آزادی انتخاب بیشتری می‌دهد و لازم نیست که تمامی رقابت‌های موجود را برای قهرمانی به پایان برسانید.

Codemasters همیشه در زمینه گیم پلی کولاک می‌کند و این بار نیز فوق‌العاده عمل کرده است. هندلینگ اتومبیل‌ها بسیار روان انجام می‌شود و می‌توانید کنترل بیشتری روی خودرو داشته باشید. هرچند که تعداد این اتومبیل‌ها کاهش‌یافته است اما به‌اندازه‌ای هستند که نگرانی برای شما ایجاد نکنند. می‌توانید پیازداغ چالش بازی را زیاد کنید و اگر فکر می‌کنید که در حد مایکل شوماخر رانندگی بلد هستید، این گزینه را فعال کنید و آنگاه تفاوت میان واقعیت و مسابقه را خواهید دید. GRID طعم و بوی نسخه‌های قبلی خود را به ارث برده است و البته جلوه‌های بصری چشم‌نواز بازی نیز تأثیر زیادی روی شما خواهد گذاشت. آنچه در بازی‌های اتومبیل‌رانی اهمیت دارد، شبیه‌سازی قوی و حس هیجان است و بازی GRID تمام مؤلفه‌ها را برای سرگرم کردن شما دارد.

در ادامه برای دانلود بازی GRID با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

GRID is an racing video game being developed and published by Codemasters for Microsoft Windows, Google Stadia, PlayStation 4 and Xbox One. It is the tenth title in the TOCA series. It is also the fourth GRID title in the TOCA series and is intended to be a reboot of the Grid series. Initially scheduled for release on 13 September 2019, its release date was delayed, and is now due to release on 11 October 2019. One of the key mechanics is the Nemesis System where AI drivers will become aggressive towards the player if they hit them too hard or too often, as part of this there are 400 unique AI drivers, each with their own racing style.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 37.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حامد

    مهمان

    مرسی ممنون خیلی وقت دنبالش بود

    پاسخ دهید