Bloodlines-2-clans-tremere
یحیی رحیمی

بازی Vampire: The Masquerade – Swansong معرفی شد؛ عرضه 2021

یحیی رحیمی 29 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,137 بازدید

برای افرادی که عاشق فرانچایز نقش آفرینی Vampire: The Masquerade هستند، خبرهای خوبی داریم. قرار است که نسخه جدیدی از این بازی به نام Vampire: The Masquerade – Swansong به زودی در سال بعدی میلادی عرضه شود و حالا امروز شاهد معرفی رسمی آن بودیم. این بازی در واقع توسط استودیو Big Bad Wolf تولید شده است و همچنین The Council نیز وظیفه نشر آن را برعهده دارد.

اولین بار در هفته بازی Bigben شاهد انتشار یک سری تصاویر از این بازی بودیم و بالاخره Vampire: The Masquerade – Swansong در رویداد PDXCoN 2019 معرفی شد. در توضیح رسمی منتشر شده از بازی عنوان شده است این پنجمین نسخه از فرانچایز Vampire: The Masquerade است. بازیکنان کنترل 3 خون آشام را که به قبیله های مختلفی مرتبط هستند را برعهده می گیرند. بازیکن در این بازی با بخش های مختلفی از زندگی شخصیت ها آشنا می شود و رازهای مختلفی نیز از داستان اصلی آن دریافت می شوند.

تم اصلی بازی Vampire: The Masquerade – Swansong نیز قتل و درگیری میان قدرت های مختلف است و در این میان بازیکن باید بتواند قبیله خود را حفظ کند و حقیقت پشت حمله به قبیله خود را کشف کند. از سوی دیگر قانون خون آشام ها نیز بخش جدیدی است که کاملا این موجودات شب را از انسان ها جدا می کند. چند روز پیش خبر تاخیر عرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به سال 2020 مطرح شد و به نظر فعلا راه دور و درازی تا دریافت نسخه بعد از آن خواهید داشت.

توسعه دهندگان همچنین تایید کرده اند که نسخه Bloodlines 2 با Swansong از نظر زمان و داستان برخوردی نخواهد داشت و این بازی هم دیگر را تخریب نخواهند کرد و به نظر ارتباطی میان این دو بازی وجود ندارد. بازی هایی که پیرامون شخصیت خون آشام ها باشند به ندرت یافت می شود اما به نظر Vampire: The Masquerade – Swansong می تواند فوق العاده باشد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.