Google-Stadia
یحیی رحیمی

تاریخ شروع به کار سرویس Google Stadia مشخص شد

یحیی رحیمی 25 مهر 1398 بدون دیدگاه
502 بازدید

گوگل اوایل سال جاری میلادی از پلفترم جدیدی به نام Google Stadia رونمایی کرد. این سرویس در واقع یک خدمت استریم بازی های ویدیویی است که تنها با داشتن یک اتصال اینترنت قدرتمند و پرداخت حق عضویت ماهانه، می توان روی هر دستگاهی که مدنظر باشد، بازی های روز دنیا را اجرا کرد. تا به حال تاریخ شروع به کار این سرویس مشخص نبود و حالا گوگل این تاریخ را به صورت رسمی اعلام کرده است.

گفتنی است که قیمت عضویت در این سرویس به صورت ماهانه 10 دلار خواهد بود و البته تنها 14 کشور در ابتدای کار قادر به دسترسی این سرویس خواهند بود. از میان آن‌ها می توان به بریتانیا، ایالات متحده، کانادا و دانمارک اشاره کرد. گوگل همچنین تست های مختلفی روی اینترنت و شبکه این کشورها انجام داده است و خیالش از بابت زیرساخت ها راحت است. ایده اصلی این است که دیگر دانلود محتوا لازم نیست و قرار نیست که برای همیشه روی هارد یک سری بازی داشته باشیم و همچنین پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی نیز در کنار آن فراهم کنیم تا بتوانیم بازی های روز را تجربه کنیم.

Google Stadia تنها با پرداخت ماهانه 10 دلار و همچنین داشتن یک دستگاه مانند تبلت، تلویزیون یا لپ تاب و البته اتصال اینترنت با پنهای باند 35 مگابیت، قادر به اجرای تمام بازی های روز است. گوگل بازی های مختلفی مانند Darksiders: Genesis، Cyberpunk 2077 و GRID را برای این سرویس در نظر گرفته است اما باید گفت که نیاز به خرید جداگانه هر کدام از این بازی ها دارد و فکر نکنید که تنها پرداخت 10 دلار کافی خواهد بود.

البته یک سری بازی های رایگتان نیز خواهیم داشت و برای نمونه افرادی که سرویس Stadia Pro Founder’s Edition را خریداری کنند، بازی Destiny 2: The Collection را در کنار عضویت سه ماهه دریافت خواهند کرد. قرار است که نسخه رایگانی از این سرویس نیز سال آینده در اختیار قرار گیرد. Google تاریخ عرضه Stadia یا روز 19 نوامبر میلادی اعلام کرده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.