دانلود بازی The Bradwell Conspiracy برای PC
دانلود بازی The Bradwell Conspiracy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Bradwell Conspiracy برای PC

پارسی گیم 19 مهر 1398 بدون دیدگاه
4,981 بازدید

دانلود بازی The Bradwell Conspiracy برای کامپیوتر

پازل و معما طرفداران زیادی دارد. همه ما از کودکی با معماهای مختلف دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم و ذهن خود را پرورش داده‌ایم و تقویت کرده‌ایم. در این میان استودیو A Brave Plan شمارا با یکی از عجیب‌ترین معماهای عمرتان درگیر می‌کند. تیمی از خبره‌های بازی‌های ویدیویی دورهم جمع شده‌اند و بازی The Bradwell Conspiracy را با ایده‌ای بسیار جالب و خلاقانه توسعه داده‌اند. شما وسط یک موزه تاریخی هستید و به‌یک‌باره انفجاری دنیای شمارا به هم می‌ریزد و شمارا در این موزه بزرگ گیر می‌اندازد. تنها راه فرار شما، استفاده از دستگاه عجیبی است. Bossa Studios که ناشر این بازی جذاب است، امیدهای زیادی برای آن دارد و می‌خواهد شما بزرگ‌ترین معمای زندگی‌تان را حل کنید.

داستان بازی The Bradwell Conspiracy بسیار طوفانی شروع می‌شود. ساختمانی که داخل آن هستید توسط یک انفجار عظیم تکان می‌خورد و به‌یک‌باره آلارم ها گوشتان را کر می‌کند. بالاخره بعد از دود و خرابی زیاد، به خود می‌آیید و تازه می‌فهمید که چه بلایی سرتان آماده است. بعد از کمی گشت‌وگذار در این موزه، می‌فهمید که راه خروجی وجود ندارد و شما درگیر یک بازی بزرگ و مسخره برای فرار شده‌اید. فرار از این موزه آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و به‌یک‌باره خود را در زیرزمین می‌یابید و یک تفنگ کوچک عجیب را نیز پیدا می‌کنید. اینجاست که بازی تازه شروع می‌شود. این تفنگ می‌تواند تمام آیتم‌های موجود را به‌نوعی کپی کند و یک نمونه از آن‌ها بسازد. معماهای این بازی توسط این تفنگ حل می‌شود و البته آن‌چنان کار آسانی پیش رو ندارید و چنددقیقه‌ای زمان برای درک این بازی لازم دارید. هر چه به ذهنتان می‌رسد را در این بازی می‌توانید امتحان کنید.

بازی The Bradwell Conspiracy مجموعه‌ای از معماهای جذاب در دل دنیایی عجیب و آینده نگرانه است. تجربه اول‌شخص بازی تکرار نشدنی است و همچنین ارتباط میان شخصیت‌های بازی نیز درنهایت خلاقیت انجام می‌گیرد. استفاده از گیم پلی با مکانیسم چاپ سه‌بعدی برای حل معماها فوق‌العاده جالب است و البته طراحی بازی نیز در نوع خود قابل‌توجه، زیبا و چشم‌نواز است. رازهای زیادی در دل این موزه عظیم وجود دارد که پی بردن به هرکدام از آن‌ها، هوش ازسرتان خواهد برد و البته همه‌چیز به این آسانی که فکر می‌کنید نیست و برای حل معماهای پیش رو باید تلاش زیادی به خرج دهید. داستان بازی کاملاً گیرا و جذاب است و ساعت‌ها شمارا در خود غرق خواهد کرد. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی 2 Portal و همچنین The Talos Principle را نیز امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Bradwell Conspiracy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5 @ 2.50GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Following a sudden explosion at the Stonehenge Museum fundraiser, you find yourself trapped in a hidden underground complex. Your only means of escape is by sending photographs of your surroundings to another survivor confined elsewhere. Created by a team of award-winning BAFTA luminaries and AAA veterans, with over 60 years of combined experience, The Bradwell Conspiracy is a highly-stylized, narrative-driven first person experience. Featuring an assortment of innovative puzzles and lore-enriching secrets, are you ready to delve into a world of corporate duplicity?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.