call-of-duty-modern-warfare
یحیی رحیمی

بخش اختصاصی Spec Ops Survival Mode بازی Modern Warfare توضیح داده شد

یحیی رحیمی 12 مهر 1398 بدون دیدگاه
942 بازدید

چیزی تا انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare نمانده است. اخیرا شایعات پیرامون این بازی بالا گرفته است و به نظر می رسد که بالاخره شاهد بخش بتل رویال نیز در این بازی هستیم و دیگر هیچ شوتر اول شخص به این کاملی را نمی شود هیچ جایی پیدا کرد. یکی از بخش های مرموز این بازی نیز Spec Ops است. در خبرهای قبلی دیده ایم که بخش Spec Ops Survival Mode قرار است که به صورت اختصاصی در دسترس کنسول PS4 باشد اما این بخش در واقع چیست و چه از آن می دانیم؟ امروز استودیو بازی اطلاعات کاملی را در اختیار ما گذاشته است.

سونی در ایمیل خود محتویات این بخش را به صورت کامل در میان گذاشته است. در واقع بخش Spec Ops Survival Mode بازی Call of Duty: Modern Warfare مشابه چیزی است که در Modern Warfare 3 دیدیم و باید جلوی موج های متعدد دشمن و زامبی ها دفاع کرد و البته این کار را می توان به صورت Co-Op نیز انجام داد و چیزی مشابه بازی Gears 5.

Special Ops Survival Mode یک بخش اختصاصی است که به نوعی حالت چند نفره اضافی برای نسخه PlayStation 4 بازی Call of Duty: Modern Warfare است. بازیکنان می توانند در گروه های 3 نفره قرار گیرند و سپس در مقابل امواج متعدد دشمن دفاع کنند. هر موج که فرا می رسد سخت تر می شود و باید تجربه بالایی برای نجات یافتن در موج های بالا داشته باشید. خود را آماده یک بخش گروهی سرگرم کننده کنید.

همان طور که می دانید بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 25 اکتبر میلادی برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. بخش عادی Spec Ops نیز قرار است که 4 روز دیگر و 8 اکتبر میلادی به صورت کامل معرفی شود و فعلا چیزی از آن نمی دانیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.