call-of-duty-mobile
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Mobile بیش از 20 میلیون بار دانلود شده است

یحیی رحیمی 12 مهر 1398 بدون دیدگاه
792 بازدید

کمپانی Activision اخیرا بازی Call of Duty: Mobile را روی دستگاه های اندروید و iOS منتشر کرده است. این بازی در واقع کاملا رایگان است و تنها راه کسب درآمد آن نیز خریدهای درون بازی است. بعد از چند روز عرضه بازی، حالا آماری از میزان محبوبیت آن منتشر شده است و به نظر می رسد که بازی بهتر از آنچه فکر می کردیم عمل کرده است.

Sensor Tower در حساب توییتر خود گزارشی در مورد تعداد دانلودی های بازی Call of Duty: Mobile منتشر کرده است. بر اساس این آمار، این بازی حدود 20 میلیون بار تا به حال دانلود شده است و این در مورد هر دو سیستم عامل های اندروید و iOS است. اما چیزی که در این میان برای ناشر بازی اهمیت دارد، میزان فروش است و خریدهای درون بازی است و به نظر می رسد که از این حیث نیز شاهد آمار خوبی هستیم و تا به حال 2 میلیون دلار سود از آن به دست آمده است.

در مورد بیشترین کشورهایی که بازی Call of Duty: Mobile را نیز دانلود کرده اند می توان گفت که هند با داشتن 14 درصد کل میزان نصب بازی، مقام اول را کسب کرده است و جالب است که ایالات متحده مقام نهم را با 9 درصد کل نصب بازی برعهده دارد. دو بازی PUBG Mobile و Fortnite دو غول بازی های رایگان روی موبایل هستند و باید دید که ورود بازی Call of Duty: Mobile به این بازار، چه تاثیری روی بقیه می گذارد.

این بازی در حال حاضر روی فروشگاه های بازی در دسترس است و Activision نیز مدام در حال آپدیت کردن آن است و اخیرا گزینه بازی توسط کنترلر را نیز حذف کرده است و باید از همان صفحه تاچ دستگاه استفاده کرد. شما نیز اگر این بازی را تجربه کرده اید، نظر خود را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.