terminator-resistance
یحیی رحیمی

بازی Terminator Resistance معرفی شد: شوتر اول شخص برگرفته از فیلم اصلی

یحیی رحیمی 29 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,571 بازدید

فرانچایز Terminator مدت هاست که میان طرفداران بازی های ویدیویی محبوبیت پیدا کرده است و حتی برای اولین بار شاهد آن بودیم که شخصیت های این فیلم در بازی Gears 5 حضور یابند. دیدن آرنولد شوارتزنگر در بازی Mortal Kombat 11 نیز هیجان انگیز بود و حالا شاهد یک بازی کاملا جداگانه و جذاب به نام Terminator Resistance هستیم.

بازی Terminator Resistance امروز توسط استودیو Reef Entertainment معرفی شد. این بازی در واقع یک شوتر اول شخص است که توسط شرکت Teyon ساخته شده است.. این بازی وقایع 30 سال پس از Judgment Day را در شهر لوس آنجلس روایت می کند. شما کنترل شخصیتی به نام Jacob Rivers را برعهده دارید که کارش کشتن و سلاخی کردن است.

علاوه بر شخصیت T-800 دوست داشتنی، یک سری مراحل فرعی نیز در نظر گرفته شده اند که در کنار داستان اصلی شما را سرگرم خواهد کرد. شما دارای توانایی هایی هستید که با هر مرحله، قدرت آن‌ها افرایش می یابد. همچنین می توانید قابلیت هک و حالت مخفیانه خود را تقویت کنید و در سناریوهای مشخصی از آن استفاده کنید. همچنین بازی دارای پایان های مشخصی است و قطعا باید مواظب اعمال خود در بازی باشید.

عرضه بازی Terminator Resistance به کشور شما بستگی دارد. گفته شده است که این بازی در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و PC در اروپا عرضه خواهد شد. اگر در شمال آمریکا قرار دارید، باید کمی صبر پیشه کنید زیرا که بازی در تاریخ 3 دسامبر برای شما عرضه خواهد شد. همچنین تریلر معرفی بازی نیز عرضه شده است که تماشای آن می تواند به درک بازی کمک زیادی کند.

فرانچایز Terminator فوق العاده هیجان انگیز و جذاب است و تجربه یک بازی ساخته شده بر اساس آن بسیار هیجان انگیز است. فعلا باید تا 2 ماه دیگر برای دریافت بازی منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.