logitech g604
یحیی رحیمی

موس گیمینگ جدید Logitech تنها با یک باتری 240 ساعت مداوم کار خواهد کرد

یحیی رحیمی 27 شهریور 1398 بدون دیدگاه
429 بازدید

کمپانی نام آشنای Logitech اخیرا یک موس وایرلس جدید را معرفی کرده است که برای گیمرها طراحی شده است. معمولا موس های گیمینگ با ظاهر های عجیب و غریب عرضه می شوند اما این یکی روی کارایی تمرکز دارد. مدل جدید موس Logitech به نام G604 روی سرعتی فوق العاده و دوام باتری شگفت انگیر تمرکز کرده است.

کمپانی Logitech در معرفی این موس گفته است که سرعت آن فوق العاده بالاست و زمان پاسخ آن یک میلی ثانیه است. همچنین در صورت استفاده مداوم نیز باتری بسیار کمی مصرف خواهد شد. به این صورت که استفاده از موس به میزان 240 ساعت پشت سر هم یا 10 روز کامل، یک عدد باتری AA را مصرف خواهد کرد. همچین یک دکمه مخصوص روی موس برای قطع و وصل بلوتوث به کار رفته است.

Logitech همچنین گفته است که در صورت استفاده معمولی از موس، باتری آن حدود 5 و نیم ماه دوام خواهد آورد که رقمی فوق العاده است. یکی از ویژگی های جالب موس نیز استفاده از سنسور Hero 16K است که در مدل های گیمینگ قبلی نیز مشاهده شده بود. مدل G604 از حیث طراحی متفاوت است. البته که همان اسکرول مدل های قبلی استفاده شده است اما به طور کل 15 دکمه قابل برنامه ریزی روی موس وجود دارند که از جمله آن‌ها می توان به اسکرول به جلو و عقب اشاره کرد.

Logitech-Lightspeed-G604

این دکمه ها دقیقا مخصوص بازی هایی مانند World of Warcarft و Dota 2 ساخته شده است. بر اساس صحبت های خود کمپانی سازنده، بازار اصلی این موس، افرادی است که به بازی های بتل رویال و MMO می پردازند و با وجود 15 دکمه مختلف، در آن واحد می توانید چندین کار مختلف را پشت سر هم انجام دهید. برنامه ای برای این دکمه ها نیز در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانید جایگاه آن‌ها را تغییر دهید.

قیمت این موس جذاب نیز 100 دلار اعلام شده است و قرار است که پاییز امسال به بازارها وارد شود. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.