death stranding
یحیی رحیمی

بازی Death Stranding یک متافور برای ترامپ است؛ احتمال ساخت نسخه بعدی وجود دارد

یحیی رحیمی 26 شهریور 1398 بدون دیدگاه
767 بازدید

گیم پلی های اخیر بازی Death Stranding ایده انسان های تنها و جدا شده را بیشتر به ما نشان داد و فهمیدیم که بازی کاملا در مورد آمریکاست. اخیرا هیدئو کوجیما به تشریح آنچه در ویدیوها دیدیم پرداخته است و کمی ما را با این بازی عجیب آشنا کرده است. او همچنین از احتمال ساخت نسخه بعدی بازی نیز خبر داده است.

کوجیما در گفتگو با Game Informer گفته است که بازی یک متافور برای آمریکاست:

hideo kojimaاین در مورد آمریکاست. اما نقشه را دقیقا مانند آمریکا نساختم و حتی ممکن است از یک زاویه شبیه ژاپن باشد. من نمی خواهم مردم فکر کنند که این آمریکاست و البته این بستگی به فردی دارد که بازی را می بیند. البته که در آینده همه توسط اینترنت به هم دیگر متصل شده اند اما همه برای خودشان تکه و پاره و متلاشی شده اند. این متافوری است که من نمی گویم.

در بازی Death Stranding شما کنترل شخصیت Sam را برعهده خواهید داشت که توسط یک شبکه به دنیای بیرون متصل است. هر کسی که وارد این خاک شود، توسط این شبکه متصل می شود و هر فردی که داخل این شبکه نباشد، کنار گذاشته می شود. به نوعی مشباهت هایی با سیاست مدرن دیده می شود. کوجیما در این مورد گفت:

هنگامی که متصل می شوید، می توانید از سرویس های UCA استفاده کنید اما آن‌ها 24 ساعته اطلاعات شما را دریافت می کنند. بازی شبیه رمان 1984 است. ممکن است بعضی از آن خوششان نیاید و بگویند که من به UCA متصل نمی شوم زیرا که دوباره همان شیوه قدیمی را ادامه خواهیم داد. مانند ترامپ، اتحادیه اروپا و این جور چیزها. این یک متافور است.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفته است که ممکن است نسخه بعدی بازی Death Stranding را نیز بسازد:

ایده اصلی تغییر نکرده است و خب همیشه می گویم که می توانم بیشتر از این ها انجام دهم مانند PS5 و بهبود جلوه های بصری. اما همه چیز در مورد گرافیک نیست. بسیاری از کارکنان نظری برخلاف من داشتند و خوشحالم که همه با هم روی بازی کار کردیم و حالا نوبت بازیکنان رسیده است. اولین واکنش به بازی این است که خب تو یک سری چیزها بهم متصل می کنی و ادامه می دهی، سرگرمی اش کجاست؟ اگر به این چیزها گوش می دادم، حالا یک بازی معمولی داشتیم. بسیاری از همکاران به من ایمان داشتند و گفتند که بیاید و انجامش دهیم.
در ابتدا حتی به من می گفتند که آیا دیوانه شده ای؟ اما در آخر Norman و Mads به بازی پیوستند و برای آن‌ها توضیح دادم و البته آن‌ها در آخر نیز متوجه نشدند که بازی چیست!

بازی Death Stranding روز 8 نوامبر در دسترس کاربران PlayStation 4 قرار می گیرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.