دانلود بازی NASCAR Heat 4 برای PC
دانلود بازی NASCAR Heat 4 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی NASCAR Heat 4 برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1398 1 دیدگاه
4,888 بازدید

دانلود بازی NASCAR Heat 4 برای کامپیوتر

مسابقات اتومبیل‌رانی NASCAR فوق العاده برای آمریکایی‌ها محبوب است و اگر کسی به آن توهین کند، حسابی گوشمالی داده می‌شود. این مسابقات درجایی غیر ایالات‌متحده نیز چندان طرفداری ندارد و بالاخره چه کسی از گاز دادن و تماشای چند خودرو با سرعت‌بالا بدش می‌آید؟ استودیو Monster Games با نسخه‌ای جدید از سری بازی NASCAR Heat برگشته است. بازی NASCAR Heat 4 لذت مسابقه در پیست‌های مخصوص با اتومبیل‌های جذاب را می‌دهد و این بار با ظاهری زیباتر میهمان کامپیوترهای شخصی ماست. تیمی قوی تشکیل داده و مانند یک حرفه‌ای از همه جلو بزنید و نام خود را برای همیشه در تاریخ مسابقات جاودانه کنید.

NASCAR Heat 4 با ویژگی‌های جدیدی برگشته است و این بار هیجان بالاتر از همیشه در رگ‌های بازیکنان تزریق می‌شود. از نکات جدید بازی می‌توان به تغییر بخش‌های جانبی اتومبیل اشاره کرد و این بار می‌توانید برای طرح روی تایر نیز انتخاب‌هایی داشته باشید و البته که هوش مصنوعی راننده‌های دیگر نیز افزایش فوق‌العاده‌ای داشته است. شاید نگران این باشید که بازی اجازه برنامه‌ریزی برای بخش Pit یا همان گاراژ لب پیست را نمی‌دهد و باید بگوییم که در این نسخه از بازی می‌توانید تعیین کنید چه استراتژی برای تعویض سریع لاستیک‌ها دارید و در کدام دور مایل به انجام چنین کاری هستید.

طرفداران این سری بازی سال‌هاست دنبال یک بازی فوق‌العاده چالش‌برانگیز می‌گردند و حالا به لطف تلاش‌های استودیو، این آرزو برآورده شده است و شاهد بهترین نسخه در چند سال اخیر هستیم. بازی NASCAR Heat 4 آن حس رقابتی که در مسابقات واقعی NASCAR وجود دارد را به بهترین شیوه ممکن منتقل می‌کند. راندن اتومبیل‌ها فوق‌العاده روان انجام می‌پذیرد و کنترل این موتورهای پرقدرت حس رقابت عجیبی را برمی‌انگیزد. کافی است که به‌عمد خودتان را به اتومبیل جلویی بزنید و مشاهده کنید که چطور از دور مسابقه خارج می‌شود و باید دوباره خود را به جایگاه قبلی‌اش برساند. ممکن است دنبال بخش Career Mode بگردید و باید بگوییم که خبری از این بخش نیست و تمرکز دوچندانی روی رقابت و طراحی بازی انجام‌شده است.

جلوه‌های بصری بازی NASCAR Heat 4 پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است و چه چیزی هیجان‌انگیزتر از لایی کشیدن در پیست مسابقه و شنیدن هورا کشیدن‌های طرفدارانی که باجان و دل NASCAR را دوست دارند. NASCAR Heat 4 اینجاست که شمارا عاشق خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی NASCAR Heat 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit Versions of Windows 7, 8 and 10
Processor: Intel Core i3 530 or AMD FX 4100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 or AMD HD 5870
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 18 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcards
Additional Notes: Supported Graphics Cards: AMD HD5870 or better, HD6870 or better, HD7790 or better, R7 260 or better, R9 260 or better, Nvidia GTX460 or better, GTX560 or better, GTX650Ti or better, GTX750 or better, GTX950 or better

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit Version of Windows 10
Processor: Intel i5 9600k or AMD Ryzen 5 2600x
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1660Ti or AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 18 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

NASCAR Heat 4, the official video game of NASCAR, looks, sounds, and plays better than ever! New Features – Track Map, Unlockable Paint Schemes, Dynamic User Interface, More Driving Control Options, Deeper Career Mode, Sonoma Raceway & Charlotte Roval Track Updates New Graphics & Sound – Complete overhaul of all graphics and audio packages Draft Like a Pro – Team up and draft with other drivers with the drafting features Smarter, Competitive AI – The AI now runs multiple racing lines and utilizes new controls to adjust its skill range, stability and spread

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Little Darkage

    مهمان

    درود
    ممنون از سایت بسیار خوبتون
    یه موردی که هست اینکه بازی رو یا باید با فرمون و پدال بازی کنید یا کنترلر که خب البته با کیبورد هم میشه بازی کرد ولی ممکن هست برای بعضی ها سخت باشه چون نمی دونید هر دکمه رو کنترلر چه دکمه ای رو کیبورد انتخاب شده و همین باعث میشه نتونید به بعضی از قسمت های بازی دسترسی داشته باشید.
    گفتم این موضوع رو بگم برای کسایی که میخوان نصب کنن قبلش بدونن قرار هست چجوری بازی کنند.

    پاسخ دهید