Gears 5
یحیی رحیمی

سیستم مبارزه Gears 5 از روی بازی Bioshock Infinite کپی برداری شده است

یحیی رحیمی 12 شهریور 1398 بدون دیدگاه
451 بازدید

چند روز دیگر بازی Gears 5 عرضه خواهد شد و البته نقد و بررسی بازی نیز فردا توسط وب سایت های مختلف منتشر خواد شد. تا آن زمان البته ما یک سری اطلاعات جدید در مورد بازی داریم که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. دیروز فهمیدیم که داستان بازی چطور است و همچنین دنیای آن به چه شکلی است. قبلا نیز گفته شده که استودیو The Coalition از بازی های مختلفی الهام گرفته است و به نظر یکی از آن‌ها نیز Bioshock Infinite است.

Rod Fergusson در گفتگو با GameSpot گفته است که سیستم مبارزه بازی با الهام از بازی Bioshock Infinite ساخته شده است. به خصوص این ایده که بازیکن مبارزه را شروع کند از روی آن بازی برداشته شده است. قبلا این طور بود که در بازی جلو می رفتیم و دیگر هر چه جلویمان قرار می گرفت را می کشتیم اما این بار قرار است که بازیکن روی مبارزه تصمیم بگیرد و حتی به نوعی از درگیری فرار کند:

rod_fergussonما گفتیم که خب انتظارات بازیکنان را به چالش بکشیم. چطور می توانیم به بازیکن انتخاب بیشتری بدهیم؟ یکی از راه هایش این است که بازیکن نبرد را شروع کند. من از Bioshock Infinite این موضوع را یاد گرفتم. باید در محیط بگردید و برای نمونه یک تفنگ را در جایی خواهید دید و یک دفعه می فهمید که خب یک اسنایپر نیز آنجاست و نمی شود به راحتی آن را برداشت. چطور با چنین موقعیتی کنار خواهید آمد؟

 

ما می خواستیم اجازه دهیم که بازیکن خودش تصمیم بگیرد و اینکه دشمنان نیز دارای جان به خصوصی هستند، این امکان را می دهد که انواع مختلفی از مبارزه را امتحان کنیم. برای نمونه اگر دشمن جانش به یک دوازدهم جان کاملش رسیده باشد، می دانم که باید سریعتر قبل از آنکه او تیر خلاصش را به من بزند، بکشم اما در نسخه های قبلی نمی دانستید که دشمن کی قرار است بمیرد. این باعث شده است که متفاوت بازی کنم. ما نمی خواستیم که درخت ارتقای سلاح ها را دوباره به کار گیریم، گفتیم که بازیکن اگر مایل به مخفی کاری است، این نوع سلاح را ارتقا دهد یا نمونه های دیگر.

بازی Gears 5 روز 10 سپتامبر در دسترس کاربران Xbox One و PC قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.