Monster-Hunter-World-Iceborne-Logo
یحیی رحیمی

کارگردان Monster Hunter World از آینده بازی روی نسل بعدی کنسول‌ها می‌گوید

یحیی رحیمی 12 شهریور 1398 بدون دیدگاه
878 بازدید

این هفته آپدیت جدید بازی Monster Hunter World به نام Iceborne منتشر خواهد شد و این آپدیت بخش زمستان و هیولاهای یخی را به بازی اضافه می کند. البته فعلا تنها نسخه Xbox One و PS4 آن منتشر خواهد شد و قرار است که نسخه PC آن در ژانویه سال بعد میلادی عرضه شود. نسل بعدی کنسول ها نیز در حال نزدیک شدن به ماست و برای خیلی ها سوال است که چه بلایی سر این سری خواهد افتاد.

کارگردان بازی Monster Hunter World اخیرا مصاحبه ای در مورد بازی داشته است و نظرش را در مورد نسل بعدی کنسول ها گفته است:

برای ما اینقدر آسان نیست که بگویم خب گرافیک بهتر به نظر خواهید رسید. هر زمان که نسل جدیدی از کنسول ها بیرون می آید، سخت افزار یک فلسفه و مفهوم پشت خود دارد و یک ماموریت برای ما که چطور بهترین کار را انجام دهیم. فعلا نمی دانم که چه نوع بازی می توانیم در آن نسل خلق کنیم.

او در ادامه گفت که صنعت بازی های ویدیویی به سمت فراپلتفرمی می رود و توسعه دهندگان باید خودشان را همراه آن کنند:

ما در حال رسیدن به صنعتی هستیم که سخت افزار و پلتفرم دیگر چندان مهم نیست و بازی ها احتمالا روی هر جایی که شما بخواهید در دسترس خواهند بود. آن موقع باید فکر کنیم که چطور گیم پلی مستقل عمل کند و نمی دانیم که آیا مثل سابق می نشینیم و بازی می کنیم یا خیر.

به نظر می رسد که Capcom هنوز هیچ تصمیمی در مورد نسل بعدی کنسول ها نگرفته است و منتظر است که بعدها برای آن تصمیم بگیرد و فعلا نمی داند که با چه روبه رو خواهد شد. به هرحال می توانید بسته الحاقی Iceborne را چند روز دیگر خریداری کنید و فعلا تا رسیدن به نسل بعدی سخت افزار، از آن لذت ببرید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.