دانلود بازی The Bard's Tale IV Director's Cut برای PC
دانلود بازی The Bard's Tale IV Director's Cut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Bard’s Tale IV Director’s Cut برای PC

پارسی گیم 8 شهریور 1398 بدون دیدگاه
6,254 بازدید

دانلود بازی The Bard’s Tale IV Director’s Cut برای کامپیوتر

تاریکی تمام دنیا را پنهان کرده است و اهریمن در سایه خود را پنهان کرده است. چه کسی بهتر از شما می‌تواند این پلیدی را بشوید و هر چه اهریمن است را نابود کند؟ سری بازی‌های Bard’s Tale به حقیقت یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های ویدیویی حساب می‌شوند. چند سالی بود که بازی در خفا مانده بود تا اینکه دوباره استودیو inXile Entertainment شروع به ساخت نسخه جدیدی کرد و این‌طور بود که بازی Bard’s Tale IV سروکله‌اش پیدا شد. بازی مانند همیشه روی همین مسئله تمرکز کرده است وعده‌ای پلید دنیا را تسخیر کرده‌اند وعده‌ای قهرمان باید آن را از چنگالشان نجات دهند. در دنیایی سربسته گیر افتاده‌اید و از دل صدها جنگل و کوه و دشت خواهید گذشت و با انواع و اقسام دشمن مبارزه خواهید کرد. نسخه The Bard’s Tale IV: Director’s Cut منتشرشده است و بار دیگر اسم بازی بالاگرفته است.

بازی The Bard’s Tale IV: Director’s Cut درواقع یک اول‌شخص دانجن کرالر در ژانر نقش‌آفرینی است که حدود 40 ساعت گیم پلی را پیش رویتان می‌گذارد. پازل‌های متعدد و جزئیات ریزودرشتی در بازی وجود دارند که هوش ازسرتان خواهند برد. پازل‌ها به‌نوعی خلاقانه طراحی‌شده‌اند که برای حل بعضی از آن‌ها باید حسابی فسفر بسوزانید. اما بخش بزرگ بازی مبارزات آن است که می‌توانید میان نژادهای مختلف انتخاب کنید و سپس جنسیت و حتی چهره و صدایش را برگزینید. کلاس‌های مختلفی در بازی وجود دارند و در این میان کلاس Bard، با سبک بازی خاص خود و قابلیت‌های عجیب‌وغریب و بعضاً کمدیکش جلب‌توجه می‌کند. منبع اصلی کلاس برای مبارزه چیزی نیست جز نوشیدنی‌های الکلی و مست شدن که حکم باتری برای توانایی‌های مضحک و صدالبته بسیار کاربردی رادارند.

نسخه Bard’s Tale IV: Director’s Cut گزینه‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی هیرو خود به ارمغان آورده است و همچنین دشمنان جدیدی روبه‌رویتان قرار خواهند گرفت و البته که یک سیاه‌چال جدید نیز برای طرفداران هیجان اضافه‌شده است که به‌اندازه کافی شمارا سرگرم خود خواهد کرد. هنگامی‌که به دشمنان نزدیک می‌شوید، بازی با هایلایت کردن دشمنان با رنگ و اظهارنظر اعضای گروهتان، میزان سختی مبارزه‌تان را اطلاع می‌دهد و بعدازآن اگر شانس داشته باشید می‌توانید در یک ثانیه دخل آن‌ها را بیاورید یا اینکه دست به فرار بزنید. The Bard’s Tale IV: Director’s Cut معجون 40 ساعته ای از داستان و معماها عجیب را در اختیار شما می‌گذارد و کاریزمای مخصوص به خود را دارد و بازی‌دوست داشتنی است و مطمئنم که تجربه‌ای شیرین خواهید داشت.

در ادامه برای دانلود بازی The Bard’s Tale IV Director’s Cut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor (AMD): FX-4330 or Equivalent
Processor (Intel): i3-4350 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon RX 460 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 660 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 48.5 GB

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970/AMD 290 equivalent or greater
Storage: 29 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Bard’s Tale IV: Director’s Cut is the triumphant return of one of the most iconic RPG series of all-time. Delve into a tactically rich combat system that rewards creativity, solve puzzles to gain treasure and advantages, and discover a beautifully crafted world.

Hidden in the shadows, an evil has waited patiently. Until now. Who will face the darkness if not you? A heroic adventure featuring 50+ hours of gameplay, 350 speaking parts, a Legacy Mode for returning fans, and over 100 pieces of incredible music. The Director’s Cut brings more character customization options, new items, new enemies, revised UI, and a free expansion dungeon.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 26 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.