wolfenstein-youngblood
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Wolfenstein Youngblood سختی نبردهای آخر را کمتر می کند

یحیی رحیمی 7 شهریور 1398 بدون دیدگاه
765 بازدید

بازی Wolfenstein Youngblood چند هفته پیش منتشر شد و توانست نظر همه را به خود جلب کند. یکی از مشکلاتی که همه بازیکنان از دست آن می نالیدند اما سختی بیش از حد نبرهای آخر یا همان باس فایت ها بود که حالا با انتشار آپدیت جدید این موضوع رفع شده است. البته آپدیت فعلا برای کاربران PC منتشر شده است.

در میان تغییرات گسترده ای که در بازی انجام گرفته است، می توان به آسان شدن نبردهای باس فایت اشاره کرد که در بالا به آن پرداختیم. علاوه بر آن اگر بازیکن جان های شریکی اش تمام شود، در این صورت 50 درصد از گلوله هایتان به سلاح اصلی برخواهد گشت. همچنین نقاط ذخیره بازی نیز به دو مرحله Tower Mission و Tower Guardian اضافه خواهد شد و این روند بازی را اضافه خواهد کرد. گفتنی است که بازی در این مراحل تا اتمام آن ذخیره نمی شد که واقعا آزاردهنده است مگر در بازی های Dark Souls !

در مورد تغییرات دیگر نیز بگوییم که یک سری تفنگ های خاص به مناطق خاص اضافه خواهند شد و همچنین میزان جان دروازه Guardians نیز کاهش یافته است و همچنین در صورت شلیک با شات گان، پیستول اتومات و SMG نیز صدمه بیشتری به دشمن وارد خواهد شد و البته دشمن نیز صدمه بیشتری به شما وارد خواهد کرد. با این تغییرات بازی حالا باید راحت تر باشد و برای افرادی که مایل به طی کردن آن با درجه سختی بالا نیستند، بهتر است.

Wolfenstein Youngblood اواخر ژوئیه عرضه شد و برای دو هفته نیز در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی انگلستان قرار گرفت. البته منتقدان نظرات مختلفی نسبت به بازی داشتند و بعضی از نبردهای آن راضی نبودند. به هر حال سری بازی Wolfenstein به خوبی توانسته آن محبوبیت خود را حفظ کند و جالب است که بدانیم استودیو Machine Games می خواهد چظور این فرانچایز را به جلو هدایت کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.