دانلود بازی Rad برای PC
دانلود بازی Rad برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rad برای PC

پارسی گیم 30 مرداد 1398 2 دیدگاه
4,794 بازدید

دانلود بازی Rad برای کامپیوتر

فرض کنید که دنیا اسیر یک بمباران هسته‌ای شود و به‌یک‌باره آخرالزمان جلوی چشم همه ما انسان‌ها پدیدار شود. قطعاً بشریت بار دیگر زنده خواهد شد و دوباره همه‌چیز را از نو خواهد ساخت؛ اما حالا فرض کنید که بار دیگر بمب هسته‌ای به کله سر ما انسان‌ها پرتاب شود و آن موقع است که خواهید فهمید چرا انسان نمی‌خواهد دست بردارد؟ بازی RAD از دل این ایده عجیب و رمزآلود بر خواسته است و حالا دنیای جای فوق‌العاده خطرناکی برای زیستن است. در این میان تنها یک شهر امن وجود دارد و خدا را شکر که آنجا هستید. به‌یک‌باره برق شهر قطع می‌شود و حالا باید به همراه دوستان عجیب‌تر از خودتان به حل این مشکل بپردازید و اینجاست که می‌بینید در این راه تنها نیستید.

استودیو Double Fine Productions دنیایی سه‌بعدی پساآخرالزمانی عجیبی را ساخته است و بشریت نه‌تنها یک‌بار، بلکه دوباره دچار آرماگدون شده است. شما به‌عنوان یک نوجوان بازی خواهید کرد و در دنیایی که هر گوشه آن رادیواکتیو شده است، معماهای فوق‌العاده زیادی وجود دارند و رفیق راه ماجراجویی شما هستند. کار به‌جایی رسیده است که سرنوشت تمام جهان در دستان شما قرارگرفته است و دستان شما نیز تنها یک چوب‌دستی پرزور به دست دارد و بقیه را نیز خودتان می‌دانید. انسان‌های تغییر ژنتیک یافته چون زامبی از سر و کول شما بالا خواهند رفت و RAD دنیایی سرشار از خشونت و پوچی را به تصویر کشیده است.

هر چه پیشرفت بیشتری در بازی داشته باشید، قدرتمندتر خواهید شد و آنگاه ممکن است که به یک آن بتوانید چند نفر را به خاک و خون بکشانید. RAD سخت‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید و اگر مواظب نباشید به‌راحتی می‌میرید. سکه‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید در پیش بردن بازی فوق‌العاده اهمیت دارند و باید بتوانید بسته‌های خون بخرید و سلامت خود را بهبود بخشید. موسیقی دهه هشتاد آمریکا نیز فوق‌العاده جذابیت خاصی به بازی بخشیده است و مراحل بازی نیز در نوع خود فوق‌العاده هوشمندانه طراحی‌شده‌اند و جلوه‌های بصری رنگی نیز نمای دیگری به بازی RAD بخشیده است. بازی از چیزی که به نظر می‌رسد عمیق‌تر است و چالش‌های فوق‌العاده جالبی در انتظار بازیکنان قرارگرفته است. کافی است بازی را شروع کنید و خواهید دید که ساعت‌ها در عمق آن غرق‌شده‌اید.
منتظر چه نشسته‌اید؟ چوب‌دستی خوش‌دستتان را بردارید و برای کشتن چند تا از این حال به هم زن‌ها آماده شوید.

در ادامه برای دانلود بازی Rad با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 or Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-2400, 3.10 GHz / AMD FX-8350, 4.00 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 780, 3 GB / AMD RX 470, 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-4570, 3.20 GHz / AMD Ryzen 5 1400, 3.20 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 980, 4 GB / Radeon RX Vega 64, 8 GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

RAD is a 3D action rogue-like set in a post-post-apocalyptic world, where humanity has faced armageddon not once, but twice. Playing as a teenage protagonist, you must venture into the Fallow — an ever-changing, radioactive wasteland filled with unknown and unspeakable creatures. But humanity’s future comes at great personal cost, as the deeper you journey into unknown lands, the more you will expose yourself to gnarly toxins which will wreak havoc on your fragile human form. The fate of the world depends on you, your trusty bat, and whatever strange new abilities you gain as the world around you ravages your body — twisting and mutating you into something far less than human, but far more powerful. But forget all that — go grab that sweet bat and help save the world…or what’s remaining of it anyway!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید من این بازی رو دانلود و نصب کردم اما بعد از نصب شدن بازی روی آیکونش که کلیک میکنم بعد هیچ اتفاقی نمیوفته و حتی ارور هم نمیده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      پیش نیازهای بازی را نصب و سیستم خود را بروزرسانی کنید