Resident evil 2
یحیی رحیمی

دعوت Capcom از طرفداران خود در ایالات متحده برای تست یک بازی جدید

یحیی رحیمی 19 مرداد 1398 بدون دیدگاه
683 بازدید

هفته پیش گزارش دادیم که کمپانی Capcom در حال تست یک بازی جدید و دعوت طرفداران ژاپنی خود از طریق برنامه ای به نام Resident Evil Ambassador است. به نظر نسخه جدیدی از سری Resident Evil در دست ساخت است و حالا مرحله تست آن رسیده است. ژاپن تنها جایی نیست که این بازی تست می شود و حالا از طرفداران کمپانی در ایالات متحده نیز خواسته شده است تا در این برنامه شرکت کنند.

در گزارش جدیدی از سوی Biohaze، کمپانی Capcom شروع به دعوت طرفداران خود در آمریکا کرده است و دلیل آن نیز تست یک نسخه جدید از فرانچایز Resident Evil است. این دقیقا همان برنامه ای است که در ژاپن در جریان بود. آمریکایی ها نیز حالا می توانند ثبت نام کنند اما قرار نیست همه انتخاب شوند و مشخص نیست که ملاک انتخاب آن‌ها چیست. البته گفته شده است که در صورت نیاز باید قادر به سفر نیز باشند و در نتیجه مخارج آن روی خود شخص است.

تست بازی جدید در ایالات متحده از ماه سپتامبر شروع می شود و مقصد اولیه نیز شهر لوس آنجلس ایالات کالیفرنیاست. بعد از آن تیم بازی به نیویورک سفر خواهند کرد و این دو شهر تنها مقاصد اصلی هستند. از 20 تا 24 سپتامبر نیز تست بازی در جریان خواهد بود و بعید است که هیچ گونه خبری نیز بشنویم زیرا که احتمالا با شرط سکوت در مورد بازی، افراد دعوت می شوند. البته تست و آزمایش در مورد همه بازی ها انجام می شود و کسی کلمه ای از بازی نیز فاش نمی کند.

RE-Ambassador-Email-United-States

بعضی می گویند که Resident Evil 3 Remake در حال تست و آزمایش است و یک سری نیز باور دارند که Resident Evil 8 در حال ساخت است. فعلا چیزی نمی دانیم و امیدواریم به زودی اطلاعات جدیدی دریافت کنیم. می توانید ایمیل فرستاده شده برای اعضا را نیز مشاهده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.