Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

Call of Duty: Modern Warfare حضور بیش از 100 بازیکن روی زمین را پشتیبانی می‌کند

یحیی رحیمی 11 مرداد 1398 بدون دیدگاه
639 بازدید

امروز اطلاعات فوق العاده زیادی از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد و حالا می دانیم که حالت Ground War بازی با پشتیبانی از 100 بازیکن برگشته است. این مود و نقشه های آن نسبت به مپ های 12 یا 20 نفره متفاوت خواهند بود و البته دارای حالت های 40 و 64 نفره نیز هست.

نکته ای که در مورد حالت Ground War مشاهده می شود این است که تعداد بازیکنان پشتیبانی شده آن بیش از حالت بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 به نام Blackout است. با توجه به اینکه بازی به صورت فراپلتفرم بین تمامی کنسول ها و PC در جریان خواهد بود، رسیدن به 100 بازیکن نیز سخت نیست و اینجا کل جامعه بازی می توانند کنار یکدیگر بازی کنند.

Activision با اضافه کردن این مودهای جدید به دنبال این است که طرفداران تمامی جنبه های یک شوتر را به سمت خود بکشاند و Call of Duty: Modern Warfare دارای تمامی مودهایی است که شما ممکن است به آن فکر کنید. البته حالت 100 نفره بازی هنوز در مراحل تست و آزمایش به سر می برد و به همین دلیل هنوز ویدیویی از آن بیرون نیامده است و ممکن است ماه دیگر شاهد عرضه گیم پلی آن نیز باشیم.

استودیو Infinity Ward بالاخره اولین ویدیوها از گیم پلی بازی را دیشب نمایش داد و شاهد سیستم ها و مکانیسم های فوق العاده ای در بازی بودیم. حالت مولتی پلیر شاهد تغیراتی بوده اند و به نظر این نسخه شروعی برای ایجاد یک ندای وظیفه جدید است. در خبر قبلی نیز دیدیم که نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare از فریم ریت نامحدود پشتیبانی می کند و Activision همه جوره می خواهد طرفداران خود را راضی نگه دارد. اولین نسخه بتای بازی نیز ماه سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت و می توان با حساب Battle.net آن را دریافت کرد.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.