دانلود بازی Feather برای PC
دانلود بازی Feather برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Feather برای PC

پارسی گیم 10 مرداد 1398 2 دیدگاه
7,570 بازدید

دانلود بازی Feather برای کامپیوتر

ما همیشه به عقاب‌ها و شاهین‌ها نگاه انداخته‌ایم و در طلب آن بوده‌ایم که مانند آن‌ها بال به آسمان بزنیم و از طبیعت بکر پایین‌دستمان لذت ببریم. چه بد که رؤیای پرواز به این شکل جواب داده نمی‌شود و حالا تنها می‌توانیم روی یک صندلی سفت‌ هواپیما بنشینیم و کمربند خود را ببندیم. Feather اما بازی جدید از استودیو Samurai Punk است که رؤیای پرواز به‌عنوان یک پرنده خوش آب و رنگ را به عمل‌آورده است می‌توان ساعت‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی و هیچ‌گونه خطری در آسمان پرواز کرد و از موسیقی پس‌زمینه فوق‌العاده آرامش‌بخش آن لذت برد.

Feather شما را در نقش یک پرنده رنگی در یک جزیره فوق‌العاده بزرگ قرار می‌دهد. تنها کار این است که پرواز کنید و از طبیعت اطراف خود لذت ببرید. هیچ‌گونه حس گذشت زمان و محدودیتی نیست و اینجا تنها پرواز اهمیت دارد. می‌توانید در هوا بچرخید، سرعت بگیرید یا اینکه آرام بروید و سوار بر موج متلاطم باد شوید. از اقیانوس شرجی گرفته تا سرمای کوهستان را در تاروپود خود حس خواهید کرد. بعد از گذشته چند ساعت از بازی متوجه خواهید شد که این بازی به‌هیچ‌وجه داستان اصلی ندارد و تنها یک سری جزایر کوچک هستند که اجازه گشت‌وگذار در خود را به شما می‌دهند. ممکن است درراه به پرنده‌ای برخورد کنید و با او کمی جیک‌جیک کنید و معلوم نیست که البته چه خواهید گفت.

Feather از شما می‌خواهد که هر چه در فکرتان را رها کنید و تنها به آرامش میان درختان و منظره زیبایی که از بالا پیش رویتان قرارگرفته است توجه کنید و دل به موسیقی نام‌آشنای آن بدهید. بزرگ‌ترین بخش بازی اما موسیقی آن است و این شانس را به شما می‌دهد که به‌طور کامل در دنیای بازی غرق شوید. ملودی‌های زیبایی در گوش شما نواخته خواهد شد و به آرامش شما کمک زیادی خواهد کرد. این بازی دنیای دوست‌داشتنی دارد و احساس آرامش عجیبی را بعد از یک روز استرس‌آور به شما می‌دهد. کافی است به هیچ‌چیز فکر نکنید و تنها بال بزنید و بال بزنید.

Feather از بازی‌های محبوب سبک ایندی است که توسعه‌دهنده‌ای مستقل با ایده‌ای جالب آن را پدید آورده است. در آسمان پرواز کنید و از مناظر مختلف لذت ببرید. این تمام هدف بازی است.

در ادامه برای دانلود بازی Feather با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.8GHz CPU Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 860 or equivalent
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 3.2GHz CPU Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Feather is a serene game about exploration and immersion in a beautiful landscape. Become a bird, fly around and lose yourself in zen-like flow whilst listening to the soothing ambient soundtrack.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    2327

    مهمان

    برای من فقط لوگوی سازنده را میاره و باز شروع نمیشه و توی صغحه ی اول میمونه چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به 2327

      پشتیبانی

      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید
      انتی ویروس را غیرفعال و بازی را کرک کنید