doom-logo
یحیی رحیمی

نسخه های اول تا سوم بازی DOOM در دسترس کنسول های Xbox One و PS4 قرار گرفت

یحیی رحیمی 5 مرداد 1398 بدون دیدگاه
791 بازدید

نسخه بعدی بازی DOOM قرار است اواخر سال جاری میلادی به بازارها عرضه شود و Bethesda سال شلوغی را تا به حال داشته است. نسخه جدید بازی DOOM Eternal نام دارد و یک پیوند بین شوتر کلاسیک و قدیمی با فناوری مدرن است. اما نسخه های اولیه بازی تا به حال در اختیار نسل فعلی کنسول ها قرار نگرفته بود و حالا می توانید نسخه اول تا سوم بازی را روی PS4، Xbox One و Nintendo Switch دریافت کنید.

عجیب است که نسخه اول، دوم و سوم بازی DOOM برای هر سه پلتفرم منتشر شده اند. این سه بازی به صورت کامل هستند و تمامی بسته های الحاقی و همچنین مراحل اضافی نیز همراه آن هستند. همچنین گفتنی است که DOOM 3 همان نسخه BFG Edition نیست و در نتیجه دو بازی دیگر را شامل نمی شود و باید آن‌ها را جداگانه خریداری کنید. نسخه PC این بازی ها همیشه در دسترس بوده است اما نسخه کنسول آن‌ها به دلیل مشکلات فنی تا به حال روی نسل هشتم منتشر نشده بودند.

به هر حال هر سه بازی حالا در دسترس PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch هستند. نسخه های اولیه بازی قطعا کیفیت پایین تری دارند و اتنظار گرافیک نسل هشتم را نداشته باشید و این تنها یک خاطره بازی با نسخه های اولیه DOOM است و با تجربه آن‌ها می توانید خود را برای DOOM Eternal آماده کنید. این شوتر گیم پلی فوق العاده ای دارد و اکشن آن حس فوق العاده ای به بازیکن القا می کند.

گفتنی است نسخه های مخصوص iOS و اندروید DOOM 1 و DOOM 2 نیز در دسترس هستند و می توانید روی موبایل های هوشمند خود نیز این دو بازی را داشته باشید. اگر از طرفداران سری DOOM هستید، این فرصت را از دست ندهید و حالا سه نسخه اولیه بازی روی کنسول دوست داشتنی تا در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.