یحیی رحیمی

احتمالا یک اسپین آف داستانی و تک نفره از سری The Division ساخته خواهد شد

یحیی رحیمی 24 تیر 1398 بدون دیدگاه
539 بازدید

سری بازی The Division هیچ گاه به دلیل وجود بخش داستانی مشهور نبوده است. هر چند که محیط و تم شهرهای نیویورک و واشینگتون دی سی برای ایجاد یک بخش داستانی فوق العاده است اما یوبی‌سافت هیچ گاه به المان های داستانی توجهی نکرده است و همیشه تمرکز خود را روی گیم پلی منعطف کرده است. به تازگی کارگردان بازی  The Division 2 از احتمال ساختن چنین بخشی صحبت کرده است و نظر بازیکنان را در این مورد درخواست کرده است.

Tim Spencer در مورد ایده بخش تک نفره و داستانی و به نوعی یک اسپین آف از سری بازی Division توییت کرده است. او گفته است که بازی روی یک مامور دولت آمریکا تمرکز خواهد کرد که تلاش دارد تا پیش خوانواده اش برگردد و او فعلا برای عملیاتی به نیویورک فرستاده شده است. او در ادامه هر دوبازی سری Division را تگ کرده است و همچنبن کارگردان و خالق بازی به نام Julian Gerighty نیز جزو افراد تگ شده است.

کارگردان The Division 2 اما توییت او را بازتاب کرده است و پرسیده است که آیا نظری در این مورد دارید؟ به نظر او به دنبال نظر بازیکنان می گردد و حتی ممکن است یک اسپین آف داستانی نیز از بازی ساخته شود. او در ادامه گفته است که مردم از این ایده خوششان خواهد آمد. طرفداران این سری مدتهاست که درخواست یک بازی داستانی را دارند و واقعا هم بازی ظرفیت گنجاندن چنین بخشی را دارد.

بعضی بازی ها وجود دارند که تمرکز عجیبی روی گیم پلی دارند و به نوعی نمی شود داستانی خاصی در آن‌ها گنجاند اما The Division متفاوت است و فضای بازی خوراک یک داستان نفس گیر و عمیق است. البته این به علاقه بازیکنان بر می گردد و ممکن است بعضی تنها بازی های آنلاین و رقابتی را بپسندند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.