nuketown call of duty black ops 4
یحیی رحیمی

سورپرایز بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 4: نقشه Nuketown چهارصد برابر بزرگتر!

یحیی رحیمی 19 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,478 بازدید

فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 به نام Apocalypse Z شروع شده است و تریلر آن را نیز در زیر می توانید تماشا کنید. این آپدیت جدید نقشه نوستالژیکی را به بازی برمی گرداند و توجه خاصی روی بخش زامبی شده است. Treyarch از نقشه جدیدی در استریم دیشب خود رونمایی کرده است و Nuketwon به بازی برگشته است.

رئیس بخش نویسندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4 گفته است که نقشه Nuketown همیشه سرگرم کننده بوده است و داستان زامبی محور جالبی داشته است. این نقشه در حالت اولیه بسیار کوچک بود و المان هایی داخل آن به کار رفته بود که بازیکنان را مجذوب خود می کرد. حالا اندازه این نقشه 400 درصد بزرگ تر از قبل شده است و هسته آن نیز همان مرکز تحقیقاتی است که توسط گروه Broken Arrow کنترل می شد.

دستیار تولید کننده در مورد این نقشه گفته است که می خواسته اند بازیکنان حس نوستالژیکی را هنگام برگشت به Nuketown داشته باشند. علاوه بر آن فضاهای قدیمی، ویژگی های جدید و همچنین مکانیسم های جدید و البته دشمن های جدید نیز اضافه شده اند. از زامبی های جدید می توان به Jolting Jack اشاره کرد که تلپورت می شود و رعد و برق شلیک می کند.

خود آپدیت Apocalypse Z نیز ویژگی های جالبی را به Call of Duty: Black Ops 4 اضافه می کند. ایستر اگ های فوق العاده زیادی در نقشه جدید به کار رفته است و کار بخش داستانی نیز نسبت به آپدیت قبلی دوبرابر شده است و به نظر می رسد که داستان در حال رسیدن به آخر خود است. تهیه کننده بازی گفته است که چیزی تا پایان بازی نمانده است و در آخر قرار است که سوال های زیادی جواب داده شوند و همچنین ممکن است به گریه نیز بیفتید و البته لحظات خوشحال کننده ای نیز وجود خواهد داشت.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.