دانلود بازی New Gundam Breaker برای PC
دانلود بازی New Gundam Breaker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی New Gundam Breaker برای PC

پارسی گیم 8 تیر 1398 2 دیدگاه
7,423 بازدید

دانلود بازی New Gundam Breaker برای کامپیوتر

سری بازی‌های Gundam Breaker مدت‌هاست که میان بازیکنان جا خوش کرده‌اند و با ایده جدیدی که ارائه دادند، توانستند بسیاری را شیفته خود کنند. در مدرسه‌ای عجیب قرار دارید و دانش آموزان خلاق یک مسابقه رباتیک به راه انداخته‌اند و به کمک واقعیت مجازی در حال پی بردن به قوی‌ترین لباس رباتیک و رباتی است که می‌شود ساخت. آنچه اینجا خواهید دید، یک سری ربات‌های کله خراب هستند که تنها چیزی که در مغز آن‌ها کد نویسی شده است، جنگیدن و تکه و پاره کردن ربات‌های دیگر است. بازی New Gundam Breaker اما نسخه جدیدی از این سری است که شمارا با قشر انبوهی از شخصیت‌های جدید آشنا می‌کند و مبارزات سهمگینی را رو به روی شما قرار می‌دهد. تا می‌توانید بجنگید و بقیه را تکه و پاره کنید.

مکانیسم بازی بسیار ساده و شاید در نوع خودش کلیشه‌ای باشد. بازی به همان مکانیسم‌های موجود در انیمه ها وابسته است و آن فانتزی‌های عجیب ژاپنی را می‌توانید با ذهن خود پیش ببرید. نکته جالب و قابل‌توجه New Gundam Breaker این است که با جدا کردن یک‌تکه از بدن حریف، می‌توان آن را به خودتان بچسبانید و به‌نوعی خود را ارتقا بخشید و قدرتمند‌تر شوید. مراحل بازی به همین جمع‌آوری بخش‌های مختلف حریف و امتیازات پخش‌شده در نقشه بازی خلاصه می‌شود و هر چه بیشتر بازی کنید، تجهیزات شما نیز به‌مرور فرسایش می‌یابد و باید دربه‌در دنبال یکدست یا پای جدید باشید که مبادا از دور مسابقه خارج شوید و یک غول تشن شمارا تکه و پاره کند.

بازی به این آسانی که فکر می‌کنید پیش نمی‌رود و صدمه زدن به این لباس‌های رباتیک بسیار سخت و نفس‌گیر است. قدرت در این مدرسه همه‌چیز است و دیگر صحبت از ادب و احترام شنیده نمی‌شود و باید تنها سر حریف را نشان گرفت و او را به خاک سیاه نشاند. همیشه می‌گویند مدرسه جای نظم است! این بار مدرسه جای جنگ است! بخش آنلاین New Gundam Breaker نیز در نوع جالب و قابل‌توجه است و شمارا در تیم‌های سه نفره قرار می‌دهد و باید به کمک هم‌تیمی‌های خود، روزگار سه حریف روبه‌رو را سیاه کنید. تا می‌توانید بخش‌های مختلفی از ربات‌های حریف را جمع‌آوری کنید که هم جان تازه‌ای به خود ببخشید و هم امتیاز بیشتری کسب کنید.

New Gundam Breaker در ادامه نسخه‌های پیشین خودساخته شده است و اکشن هک‌اند اسلش جذابی را ارائه داده است. فانتزی و خلاقیت دست‌به‌دست هم داده‌اند و مدرسه‌ای از خشونت را ساخته‌اند، اولین رباتی که می‌بیند را خردوخمیر کنید و برای چند ساعت هم که شده ترحم را کنار بگذارید. این شما و این‌یک جنگ رباتیک تمام‌عیار.

در ادامه برای دانلود بازی New Gundam Breaker با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 10 (64bit)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 1GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 Home 64-bit
Processor: Intel Core i5-7500 CPU @ 3.4GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 3GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Collect Gunpla parts with friends, and make the ultimate Gundam! Defeat your enemies with your Gunpla model, collect their parts, and use them to make and battle with your own custom Gundam in this all-new Gunpla action game! All’s fair in love and Gunpla parts in New Gundam Breaker?! Power is everything at this school, and the evil Laplace Nest team rules from on high. Do you have what it takes to bring order to the school and peace to the girls’ hearts?!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.06 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام این بازی در سیستم من اجرا میشه
    گرافیک 9500gt
    CPU 2.07
    RAM6

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      پشتیبانی

      سلام
      خیر