دانلود بازی DOGOS برای PC,دانلود بازی DOGOS برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی DOGOS, دانلود بازی DOGOS, دانلود بازی DOGOS با لینک مستقیم کم حجم
دانلود بازی DOGOS برای PC,دانلود بازی DOGOS برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی DOGOS, دانلود بازی DOGOS, دانلود بازی DOGOS با لینک مستقیم کم حجم پارسی گیم

دانلود بازی DOGOS برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1395 بدون دیدگاه
7,690 بازدید

دانلود بازی DOGOS برای کامپیوتر

بازی مستقل Dogos شاید چندان نوآورانه نباشد اما لذت بازی‌های اکشن و کلاسیک این سبک را به همراه گرافیک و تکنولوژی جدید به مخاطبان خود القا می‌کند و بسیار خاطره‌انگیز و لذت‌بخش است. این بازی توسط استدیو OPQAM ساخته‌شده و در شبکه‌ی استیم منتشرشده است. Dogos دومین بازی این استدیو است که در شبکه استیم منتشر می‌شود.

داستان بازی شاید درگیر کننده نباشد و برای بسیاری از گیمر ها کم‌اهمیت است اما دانستن آن خالی از لطف نیست. در این بازی شما کنترل یک خلبان باتجربه و حرفه‌ای را که ظاهراً عضو گروه Resistance است را به دست می‌گیرید. در برابر شما Zeetnuk ها قرار دارند ، گروهی که نژادشان بیگانه است و زمین را مورد تهاجم قرار داده‌اند. حال ، هدف شما در بازی روشن است و شما باید بیگانگان را نابود کرده و زمین را آز آن‌ها پس بگیرید. داستان بازی ساده و بی‌آلایش است و در ادامه نیز هیچ پیچیدگی خاصی در آن دیده نمی‌شود.

گیم پلی بازی همانند بسیاری از بازی‌های قدیمی و کلاسیک این سبک است. کنترل‌ها بسیار روان هستند و در کل، بازی سرعت زیادی دارد همین‌طور مبارزات بسیار نفس‌گیر و هیجان‌انگیزند. بازی دارای 14 مرحله است که در آخر هر مرحله با Boss آنجا روبه‌رو خواهید شد. این نوع مبارزات واقعاً جذاب‌اند هرکدام از باس ها دارای قابلیت‌های خاصی می‌باشند و شکست دادن آن‌ها بسیار دشوار است حتی در بعضی مواقع شما را عصبی می‌کند اما برای بازیکنانی که عاشق چالش هستند جالب است و گیم پلی این بازی ، مخاطبان حرفه‌ای را ناامید نمی‌کند. دوربین بازی نیز همیشه از سمت بالا است و بسیار شبیه به بازی‌های کلاسیک در این سبک ساخته‌شده است. البته دوربین بازی نیز می‌توانید با توجه به علایق خود تغییر دهید. در کل، گیم پلی بازی بهترین بخش Dogos است و واقعاً لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.

هر کدام از مراحل بازی به‌صورت 3 بعدی و بسیار زیبا طراحی‌شده‌اند همچنین جزئیات مراحل بسیار بالا است و برای یک بازی مستقل ویژگی بسیار خوبی به شمار می‌رود. همچنین موسیقی بازی با گیم پلی آن هماهنگ است و بسیار خوب کارشده است.

در آخر ، Dogos را می‌توان یک بازی موفق در سبک اکشن و کلاسیک نام برد که گیم پلی آن بسیار سریع و هیجان‌انگیز است و برای گیمر های طرفدار این سبک پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 Bits)
Processor: Core i3+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible Card
DirectX: Version 11
Storage: 1000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 (64 Bits)
Processor: Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible Card
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.