rainbow_six_siege
یحیی رحیمی

Rainbow Six Siege روی کنسول‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد؛ خبری از نسخه بعدی نیست!

یحیی رحیمی 13 خرداد 1398 بدون دیدگاه
628 بازدید

یوبی‌سافت چند سالی است که بازی Rainbow Six Siege را عرضه کرده است و واقعا آپدیت های خوبی برای آن منتشر کرده است و موفق به نگه داشتن و جذب بازیکنان نیز شده است. این کمپانی خوش نام فرانسوی می خواهد برای سالهای زیادی این بازی را پشتیبانی کند و فعلا برنامه ای برای انتشار یک نسخه جدید از این سری ندارد.

Rainbow Six Siege بیش از 1 میلیارد دلار تا به حال درآمد داشته است و یوبی‌سافت از این حیث واقعا خوشحال است و به همین دلیل به روزرسانی های خوبی برای نگه داشتن رضایت بازیکنان منتشر می کند. جالب است که این بازی در سال 2015 عرضه شد و به تازگی فصل جدید سال چهارم آن نیز شروع شده است و شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده اند که اینجا می توانید در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

بازی های سرویس مانند مدتی است که بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده اند و برای نمونه بازی Fortnite فوق العاده پر طرفدار است. به نظر می رسد که یوبی‌سافت می خواهد Rainbow Six Siege را روی کنسول های نسل بعدی مانند PS5 و Xbox جدید نیز منتشر کند و حتی نسل بعدی کنسول ها نیز باعث نشده که یوبی‌سافت به فکر ساخت یک ادامه برای این باز بیفتد.

مدیر برند Rainbow Six در حاشیه فینال پرو لیگ این بازی، گفته است که هیچ خبری از ساخت نسخه بعدی وجود ندارد و سران کمپانی مایل به پشیتبانی از این بازی روی نسل بعدی کنسول ها نیز دارند. او دلیل این کار را عدم پخش کردن بازیکنان بین پلتفرم های مختلف عنوان کرده است و می خواهند که همه بازیکنان با یکدیگر مسابقه دهند و همان روح همیشگی بازی را در نسل بعدی نیز حفظ کنند.

او در ادامه گفته است که نسل بعدی را مانند یک PC بسیار قدرتمند قلمداد می کند و مشکلی در ارایه بازی برای این کنسول ها نمی بیند. اگر از طرفداران بازی هستید، خیالتان راحت باشد که نیازی به خرید نسخه جدید ندارید. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.